Vzájemná informační podpora ředitelek mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Bruštíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:30Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:30Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39555
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na vzájemnou informační podporu ředitelek mateřských škol. Vlivem decentralizace moci státu mají ředitelky mateřských škol daleko více povinností a pravomocí, jsou zahlcovány novými informacemi a vzájemná komunikace a podpora je jednou z možností, jak mohou získávat ověřené informace. Záměrem výzkumu je získat hlubší a komplexní informace o zkoumaném jevu, proto výzkumná šetření staví na kvalitativním přístupu. Informace z rozhovorů jsou podkladem k otevřenému kódování. Hlavním přínosem práce je odkrytí stavu současné informační pomoci mezi ředitelkami, který je možné využít jako podklad k zefektivnění informační podpory. |
|
dc.format |
57 s. (84 357 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Ředitelka MŠ
|
cs |
dc.subject |
informační podpora
|
cs |
dc.subject |
sdílení informací
|
cs |
dc.subject |
řízení MŠ
|
cs |
dc.subject |
Director of Kindergarten
|
en |
dc.subject |
Information Support
|
en |
dc.subject |
Sharing of Information
|
en |
dc.subject |
Management of Kindergartens
|
en |
dc.title |
Vzájemná informační podpora ředitelek mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Mutual Information Support among Head Teachers in Kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis deals with mutual information support between directors of kindergartens. Due to decentralization of state power, directors of kindergartens have more duties and powers, they are assailed by new information, communication and support is one of the way they can obtain verified information. The intent of the research is to gain a deeper and more comprehensive information on the examined phenomenon, so this research is based on qualitative approach. Information from the interviews is the foundation for open coding. The main benefit of the thesis is to uncover the condition of current information help between directors, this benefit can be used as a base for more effective information support. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44852
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
local.subject |
spolupráce
|
cs |
local.subject |
ředitelky škol
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
cooperation
|
en |
local.subject |
women school principals
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account