Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Portyš, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:27Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:27Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39528
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických poznatků zaměřených na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti na trhu včetně zhodnocení výsledků této analýzy. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o. |
|
dc.format |
84 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing v dopravě
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
doprava
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing in Transport
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Transport
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Company Certus spedition s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Honzková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of marketing communication analysis of the company Certus spedition s.r.o. The aim of the theoretical part was processing theoretical finding focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the chosen company on the market, including assessment of the results of the analysis. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communication of the company Certus spedition s.r.o. are also a part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43456
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account