dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Bargl, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:22Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39501
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního prostředí analyzované společnosti - Porterovu analýzu (model pěti sil) a SW analýzu. Výsledky situační analýzy byly shrnuty v rámci analýzy SWOT. Marketingová strategie analyzované společnosti nebyla jasně definovaná, proto v rámci analýzy marketingové strategie byly jednotlivé využívané marketingové nástroje zařazeny do dílčích strategií prvků marketingového mixu a byla navržena doporučení pro analyzovanou společnost. Hlavním přínosem a výsledkem práce bylo vytvoření jasně definované marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., která vychází z vrcholné korporátní strategie, a definuje dílčí strategie jednotlivých prvků marketingového mixu. |
|
dc.format |
64 s. (82 045 včetně mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
Poter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Strategy of the KAR-mobil s.r.o |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company KAR-mobil Ltd. and to make a marketing strategy proposal which would be coherent, clearly defined and thus resulting in better operating achievements, moreover leading to the management and owners greater sense of satisfaction and a better company state of affairs in general. For this purpose the situational analysis has been made comprising external environment analysis of the enterprise PESTLE, the internal environment analysis Porter analysis - 5 forces model and the SW analysis. The results of the situational analysis have been summarized within the SWOT analysis.The marketing analysis of the given company has not been clearly defined and that´s why the individual marketing instruments were included into partial strategies of the marketing mix elements within the marketing strategy analysis and some proposals were introduced as to the company mentioned above. The greatest strength of the thesis is the clearly defined marketing strategy of the company KAR-mobil, Ltd. which is based on the top corporate strategy and defines the partial strategies of the individual marketing mix elements. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43100
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|