Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Bargl, Michal
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:22Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:22Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39501
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního prostředí analyzované společnosti - Porterovu analýzu (model pěti sil) a SW analýzu. Výsledky situační analýzy byly shrnuty v rámci analýzy SWOT. Marketingová strategie analyzované společnosti nebyla jasně definovaná, proto v rámci analýzy marketingové strategie byly jednotlivé využívané marketingové nástroje zařazeny do dílčích strategií prvků marketingového mixu a byla navržena doporučení pro analyzovanou společnost. Hlavním přínosem a výsledkem práce bylo vytvoření jasně definované marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., která vychází z vrcholné korporátní strategie, a definuje dílčí strategie jednotlivých prvků marketingového mixu.
dc.format 64 s. (82 045 včetně mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject služby cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject services en
dc.subject situational analysis en
dc.subject Poter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.title Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Strategy of the KAR-mobil s.r.o
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company KAR-mobil Ltd. and to make a marketing strategy proposal which would be coherent, clearly defined and thus resulting in better operating achievements, moreover leading to the management and owners greater sense of satisfaction and a better company state of affairs in general. For this purpose the situational analysis has been made comprising external environment analysis of the enterprise PESTLE, the internal environment analysis Porter analysis - 5 forces model and the SW analysis. The results of the situational analysis have been summarized within the SWOT analysis.The marketing analysis of the given company has not been clearly defined and that´s why the individual marketing instruments were included into partial strategies of the marketing mix elements within the marketing strategy analysis and some proposals were introduced as to the company mentioned above. The greatest strength of the thesis is the clearly defined marketing strategy of the company KAR-mobil, Ltd. which is based on the top corporate strategy and defines the partial strategies of the individual marketing mix elements.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43100
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
bargl_2017_dp.pdf 2.663Mb PDF View/Open None
bargl_2017_op.docx 27.31Kb Unknown View/Open None
bargl_2017_vp.docx 27.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account