dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Pelikánová, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39483
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má za cíl vytvoření marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. V teoretické části diplomové práce jsou stručně zpracovány poznatky týkající se zdravotnictví a jeho řízení, zdravotní politiky, popis marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení a plánování, marketingu služeb,charakteristiky marketingu ve zdravotnictví a marketingové řízení nemocnic. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě získaných poznatků a výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. |
|
dc.format |
135 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové řízení nemocnic
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porter analýza
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
market-oriented corporate governance
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
marketing objective
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Management Hospital TGM Hodonín, p.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is aiming at creating a model of market-oriented corporate governance for the Nemocnice TGM Hodonín hospital. In its theoretical part it is dealing with the public health system, health policies and their marketing, strategic marketing and planning of health services, characteristics of healthcare marketing and market-based governance of hospitals. The practical part of the thesis presents the results of an analysis of the internal and external factors within the healthcare environment. The obtained results served as the basis for developing a project of market-oriented corporate governance of the Nemocnice TGM hospital in Hodonín. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42797
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|