Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Pelikánová, Magdalena
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:20Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:20Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39483
dc.description.abstract Diplomová práce má za cíl vytvoření marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. V teoretické části diplomové práce jsou stručně zpracovány poznatky týkající se zdravotnictví a jeho řízení, zdravotní politiky, popis marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení a plánování, marketingu služeb,charakteristiky marketingu ve zdravotnictví a marketingové řízení nemocnic. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě získaných poznatků a výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o.
dc.format 135 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové řízení nemocnic cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porter analýza cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject market-oriented corporate governance en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject marketing objective en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.
dc.title.alternative Project of Marketing Management Hospital TGM Hodonín, p.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis is aiming at creating a model of market-oriented corporate governance for the Nemocnice TGM Hodonín hospital. In its theoretical part it is dealing with the public health system, health policies and their marketing, strategic marketing and planning of health services, characteristics of healthcare marketing and market-based governance of hospitals. The practical part of the thesis presents the results of an analysis of the internal and external factors within the healthcare environment. The obtained results served as the basis for developing a project of market-oriented corporate governance of the Nemocnice TGM hospital in Hodonín.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42797
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
pelikánová_2017_dp.pdf 3.751Mb PDF View/Open None
pelikánová_2017_op.docx 30.28Kb Unknown View/Open None
pelikánová_2017_vp.docx 24.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account