dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Malaník, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39482
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem diplomové práce je prezentovat projekt tvorby balíčku služeb v Lázních Luhačovice, a.s., který bude zaměřen na dosud neoslovené spektrum potenciálních klientů. Pro identifikaci této skupiny využiji rakouský trh. V teoretické části shrnuji informace a postupy získané nastudováním odborné literatury zaměřené na marketingový mix, analytické metody a projektové řízení, které dále využívám v analytické části. V analytické části se zaměřuji na vymezení pojmů z cestovního ruchu a lázeňství, vyhodnocuji současnou situaci Lázní Luhačovice, a.s. a jejich portfolio služeb. Následně zkoumám produkty na trhu rakouského lázeňství. Pro lepší nastavení zvoleného produktu analyzuji také nelázeňskou sféru českého trhu. Toto vyhodnocení slouží jako podklad pro vytvoření obdobného produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. v projektové části s využitím metody logického rámce, časové analýzy a analýzy rizik. |
|
dc.format |
72 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Lázeňství
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
trend
|
cs |
dc.subject |
Rakousko
|
cs |
dc.subject |
aktivní klient
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
logický rámec
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
Spa
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
trend
|
en |
dc.subject |
Austria
|
en |
dc.subject |
active client
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces model
|
en |
dc.subject |
logical framework
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v rakouských lázeňských zařízeních |
|
dc.title.alternative |
Product Design for Spa Luhačovice a.s. Corresponding with Trends Leave Active Clients in the Austrian Spa |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dědek, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this dissertation is to present the project of creating service packages in Luhačovice Spa, a. s., which is focused on a new group of potential clients. To identify this group, the Austrian market serves as an example. In the theoretical section, I summarize the knowledge and methods, obtained by the study of academic sources focused on marketing mix, tourism, spas, methods of analysis and project management, which I further use in the analytical part. The analytical unit evaluates the current situation of Lázně Luhačovice, a.s. and its product portfolio. Subsequently, the products of the Austrian spa industry market are assessed. For better optimization of the selected product I also analyze the Czech market outside the spa industry. This evaluation serves as a basis for creating a similar product for Luhačovice Spa a. s. in the project part, using logframe, timing analysis and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42793
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|