Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Paloušková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39467
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti CHOMOUT, s.r.o., jejím vývo-jem, produktovou nabídkou a analýzou současné úrovně marketingového řízení pomocí SWOT analýzy, PESTLE analýzy a analýzy konkurence. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt na zefektivnění marketingového řízení pivovaru, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
80 s. (119 782 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
minipivovar
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
microbrewery
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.subject |
analysis of the competitors
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout |
|
dc.title.alternative |
Project of the Applications of Marketing Management at the Brewery Chomout |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovaříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis analyses the marketing management of the brewery Chomout. The aim of this thesis is to suggest arrangement to increase the efficiency of the marketing ma-nagement of the company. The qualification thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing management, marketing mix and communication mix. The practical part of the diploma thesis deals with the introduction of the company CHOMOUT, Ltd., its progress, product offer and analysis of the current level of the marketing management using the SWOT analysis, PESTEL ana-lysis and analysis of the competitors. Based on the collected informations the project is developed. This project is about the increase of the efficiency of the marketing manage-ment of the brewery, which is subjected to a cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42661
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account