Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Paloušková, Eva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39467
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti CHOMOUT, s.r.o., jejím vývo-jem, produktovou nabídkou a analýzou současné úrovně marketingového řízení pomocí SWOT analýzy, PESTLE analýzy a analýzy konkurence. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt na zefektivnění marketingového řízení pivovaru, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 80 s. (119 782 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing management en
dc.subject microbrewery en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject analysis of the competitors en
dc.subject communication mix en
dc.title Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout
dc.title.alternative Project of the Applications of Marketing Management at the Brewery Chomout
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kovaříková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis analyses the marketing management of the brewery Chomout. The aim of this thesis is to suggest arrangement to increase the efficiency of the marketing ma-nagement of the company. The qualification thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing management, marketing mix and communication mix. The practical part of the diploma thesis deals with the introduction of the company CHOMOUT, Ltd., its progress, product offer and analysis of the current level of the marketing management using the SWOT analysis, PESTEL ana-lysis and analysis of the competitors. Based on the collected informations the project is developed. This project is about the increase of the efficiency of the marketing manage-ment of the brewery, which is subjected to a cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42661
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
paloušková_2017_dp.pdf 3.771Mb PDF View/Open None
paloušková_2017_op.docx 30.11Kb Unknown View/Open None
paloušková_2017_vp.docx 24.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account