Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Křepelka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39463
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. V první části práce jsou popsány teoretické postupy vedoucí k implementování těchto nástrojů. Ve druhé části jsou zpracovány PESTLE analýza, Porterova pětifaktorová analýza, analýza současného marketingové mixu a benchmarking. Výsledky těchto analýz jsou zapracovány do IFE a EFE matice, jejichž výsledky jsou vstupy pro SPACE a QSPM matice. Na základě těchto výsledků těchto matic je vypracována třetí část, která se konkrétně zaměřuje na jednotlivé moderní marketingové nástroje a také na zlepšení stávajících prvků marketingu. V závěru třetí části jsou tyto návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
86 s. (119 888 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
moderní marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
implementace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
video. QR kód
|
cs |
dc.subject |
analýzy
|
cs |
dc.subject |
modern marketing tools
|
en |
dc.subject |
implementation
|
en |
dc.subject |
social sites
|
en |
dc.subject |
video
|
en |
dc.subject |
QR codes
|
en |
dc.subject |
analyses
|
en |
dc.title |
Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project Implementation of Modern Marketing Tools in the Company Cais s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the implementation of modern marketing tools in the company CAIS s. r. o. The first part describes theoretical approaches leading to implementation of modern marketing tools. The second part presents the PESTLE analysis, Porter's five-factor analysis, analysis of the current marketing mix and benchmarking. Results of these analyses are incorporated into IFE and EFE matrix which results are inputs for QSPM and SPACE matrix. Based on these results is prepared the third part which is focused on various modern marketing tools and also to improve current marketing tools. In the end of third part are these proposals put to time, cost and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42607
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account