Efektivní komunikace Knihovny UTB směrem k uživatelům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní komunikace Knihovny UTB směrem k uživatelům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Doleželová, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39462
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracování efektivních komunikačních kanálů pro Knihovnu UTB směrem k uživatelům. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, marketingovou komunikací a strategií. V praktické části je představena Knihovna UTB a její současná komunikační aktivita. Na základě analýz SWOT a benchmarkingu byly výsledky zachyceny v matici IFE a EFE, poté byly celkově umístěny do matice IE. Na základě těchto zjištění byly navrženy a zpracovány komunikační cíle. Tyto aktivity byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 105 s. (128 866 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject Knihovna UTB cs
dc.subject uživatelé cs
dc.subject služby cs
dc.subject communications en
dc.subject Library of UTB en
dc.subject users en
dc.subject services en
dc.title Efektivní komunikace Knihovny UTB směrem k uživatelům
dc.title.alternative Effective Communication of UTB Library Towards Users
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to develop effective communication channels for the Library of UTB to users. The theoretical part deals with marketing services, marketing communications and strategy. In the practical part was presented the Library of UTB and their current communication activity. Based on SWOT analysis and benchmarking results were captured in matrix IFE and EFE, then were generally placed in a matrix IE. On the basis of these findings have been designed and processed by the communication target. These activities were finally subjected cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42599
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
doleželová_2017_dp.pdf 3.322Mb PDF View/Open None
doleželová_2017_op.docx 29.44Kb Unknown View/Open None
doleželová_2017_vp.docx 23.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account