Efektivní komunikace Knihovny UTB směrem k uživatelům
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Doleželová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39462
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracování efektivních komunikačních kanálů pro Knihovnu UTB směrem k uživatelům. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, marketingovou komunikací a strategií. V praktické části je představena Knihovna UTB a její současná komunikační aktivita. Na základě analýz SWOT a benchmarkingu byly výsledky zachyceny v matici IFE a EFE, poté byly celkově umístěny do matice IE. Na základě těchto zjištění byly navrženy a zpracovány komunikační cíle. Tyto aktivity byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze. |
|
dc.format |
105 s. (128 866 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Knihovna UTB
|
cs |
dc.subject |
uživatelé
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
Library of UTB
|
en |
dc.subject |
users
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Efektivní komunikace Knihovny UTB směrem k uživatelům |
|
dc.title.alternative |
Effective Communication of UTB Library Towards Users |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to develop effective communication channels for the Library of UTB to users. The theoretical part deals with marketing services, marketing communications and strategy. In the practical part was presented the Library of UTB and their current communication activity. Based on SWOT analysis and benchmarking results were captured in matrix IFE and EFE, then were generally placed in a matrix IE. On the basis of these findings have been designed and processed by the communication target. These activities were finally subjected cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42599
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account