Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Palich, Kristián
|
|
dc.contributor.author |
Robek, Gabriel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:16Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39460
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové komunikace s kroky, jejichž aplikace přiblíží firmu požadovaným výsledkům a vyššímu odbytu. |
|
dc.format |
116 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
internet communication
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.title |
Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA |
|
dc.title.alternative |
Project of Application of Marketing Tools For a Newly Forming Photography Business on US Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is an application of marketing tools for a newly created photography services company. The work is concerned with analysis of the new company's environment. The result is a finding that the company's competition projections weren't entirely accurate. With the aid of SWOT analysis, capabilities of the company were identified along with elements needing improvement. Based on this a marketing mix was created and marketing communication components and steps were described, application of which will bring the company closer to desired outcomes and higher sales. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42590
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account