Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Palich, Kristián
dc.contributor.author Robek, Gabriel
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:16Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39460
dc.description.abstract Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové komunikace s kroky, jejichž aplikace přiblíží firmu požadovaným výsledkům a vyššímu odbytu.
dc.format 116
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject internetová komunikace cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject internet communication en
dc.subject digital marketing en
dc.subject competition analysis en
dc.title Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA
dc.title.alternative Project of Application of Marketing Tools For a Newly Forming Photography Business on US Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is an application of marketing tools for a newly created photography services company. The work is concerned with analysis of the new company's environment. The result is a finding that the company's competition projections weren't entirely accurate. With the aid of SWOT analysis, capabilities of the company were identified along with elements needing improvement. Based on this a marketing mix was created and marketing communication components and steps were described, application of which will bring the company closer to desired outcomes and higher sales.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42590
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
robek_2017_dp.pdf 4.209Mb PDF View/Open None
robek_2017_op.docx 29.91Kb Unknown View/Open None
robek_2017_vp.pdf 1.032Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account