Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Klauda, Michal
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:16Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39459
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt, který navrhne strategii na získávání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Navržená strategie je založena na vytvoření nové pracovní pozice v knihovně tak, aby vznikla dostatečná kapacita na plnění úkolů spojených se sponzoringem. Dílčím cílem projektu je tvorba etického kodexu, který zahrnuje problematiku všeobecné etiky v knihovně a hlavně etiku spojenou s marketingem. V teoretické části je rozebírán marketing knihoven a využívaní marketingových komunikačních strategií. V dalším kroku se práce zaměřuje na teorii o sponzoringu v neziskových organizacích a etické problémy v těchto společnostech. V praktické části je popsán průběh analýzy a její výsledek. Na závěr je představen samotný projekt, který přibližuje činnosti nového zaměstnance v knihovně, způsob komunikace s partnery a evidenci partnerů.
dc.format 83 s.(102 870 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Sponsoring en
dc.subject Communication en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Ethical Codex en
dc.title Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
dc.title.alternative Project of Obtaining Sponsors for Tomas Bata University in Zlin - Library
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this Master Thesis is to create a project that would suggest a new strategy how to get sponsors for Library of Tomas Bata University in Zlin. This strategy is based on the creation of a new post in the library that would gain sufficient time capacity for fulfilling the tasks connected with sponsoring. One part of this project consists of the ethical codex which includes the general ethical issues in the library and further focuses on the ethical issues in terms of marketing. The theoretical part is divided into two parts. The marketing of libraries in general and the use of marketing communication as a positive element are discussed in the first part. The second part focuses on the theory of sponsoring of non-profitable companies and inseparable the ethical issues. The research and its results are described in the practical part. Finally the project itself is introduced, concretely the job description of the new employee - the methods of marketing communication and the keep-ing a record of partners.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42588
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
klauda_2017_dp.pdf 4.686Mb PDF View/Open None
klauda_2017_op.pdf 266.5Kb PDF View/Open None
klauda_2017_vp.docx 24.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account