dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Černobila, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:16Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39458
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je projekt, který řeší téma digitální marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a to na základě celosvětově sílícího potenciálu tohoto oboru a rostoucí konkurence. Zvolený problém byl řešen za pomoci STEEPLED, Porterovy, Benchmarking, SWOT a rizikové analýzy. Součástí bylo i interní dotazníkové šetření. Uvedené výzkumné metody poskytly data o úrovni elektronické, marketingové, komunikaci fakulty. Hlavní zjištění spočívalo zejména v pochopení problematiky vnímání aktuálně užívané digitální komunikace Fakulty managementu a ekonomiky z pohledu současných studentů a díky aplikované benchmarkingové analýze došlo i ke srovnání marketingové komunikace FaME s jinými ekonomickými fakultami v České republice. Navrhované projektové řešení, bylo rozděleno na dílčí strategické cíle, opatření a akční plány. Doporučení tak odpovídala strategickým cílům a záměrům nejen fakulty, ale i univerzity jako celku. Na základě zjištěných skutečností výsledky práce poskytují prostor pro zvýšení úrovně kvality marketingové komunikace a její neustálý rozvoj jak v externím, tak interním pojetí. |
|
dc.format |
213 s. (261 839 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing vysokého školství
|
cs |
dc.subject |
univerzita
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STEEPLED analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarkingová analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
University
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
University Marketing
|
en |
dc.subject |
University
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
STEEPLED Analysis
|
en |
dc.subject |
Benchmarking Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s Analysis
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
The Use of Online Marketing Communication Tools at FaME UTB in Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of master thesis is project, which is focused on topic of marketing communication in use at Faculty of Management and Economy at Tomas Bata University in Zlín. This topic reacted to globally growing potential and competition in this sphere. This specific topic was studied by STEEPLED, Porter´s, Benchmark, SWOT and project risk analysis. In addition to stated, internal questionnaire was also a part of researched methods. Thanks to the research, gained data provided information's about the main parts of digital communication at the faculty. The main discovery was in understanding how the currently used electronic communication of Faculty of Management and Economy was perceived by the actual students. What is more, on the base of benchmarking analysis, there was comparison to other ten Czech economic faculties. Proposed project solution was divided to main strategies and its measures. Project part also contained action plans. The main point is that suggestions were in agreement with strategic plans and intentions of Tomas Bata University in Zlín at all. In conclusion results provide a space for improving and upgrading faculty´s marketing communication as for external and also as for internal use. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42570
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|