Disciplína dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Disciplína dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelina, Miron
dc.contributor.author Vajová, Ludmila
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:10Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:10Z
dc.date.issued 2016-10-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39422
dc.description.abstract V této diplomové práci jde především o pojem disciplíny neboli kázně. Ta je zaměřena především na děti v předškolním věku, tedy od tří do šesti let. V teoretické části je zpracován tento pojem, jak na něj nahlíží odborná literatura. Stejně tak jsou rozebrány i další pojmy související s disciplínou. Mezi ně patří mravní výchova, odměny, tresty a další. Pro empirickou část zní zásadní, jak disciplínu vnímají učitelky v mateřských školách a rodiče dětí. Názory rodičů jsou zkoumány prostřednictvím rozhovorů a učitelky jsou dotazovány prostřednictvím dotazníku. Jejich zpracování pak tvoří hlavní náplň výzkumné části diplomové práce. Ta je doplněna také o zpracování disciplinárních pravidel z několika vybraných mateřských škol, konkrétně jejich využití v praxi.
dc.format 89 s. (135 379 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Disciplína cs
dc.subject nekázeň cs
dc.subject dítě cs
dc.subject odměny cs
dc.subject tresty cs
dc.subject disciplinární pravidla v MŠ cs
dc.subject mravní výchova cs
dc.subject Discipline en
dc.subject indiscipline en
dc.subject child en
dc.subject rewards en
dc.subject punishments en
dc.subject disciplinary rules in kindergarten en
dc.subject moral education en
dc.title Disciplína dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Discipline of children in the kindergarten
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated Discipline is the main concept for this thesis. It is mainly focused on children of preschool age, from three to six years. This concept is processed in theoretical part how the literature looks at it. Also there are analyzes other terms related to the discipline. These include moral education, rewards, punishments and others. How teachers in kindergartens and parents of children perceive discipline. It is very important for empirical part. Parents´ opinions are examined through interviews. Teachers are queried by questionnaire. Their processing is the main part of the research part of this dissertation. This research is complemented by the disciplinary rules from selected kindergar-tens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41747
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject mateřské školy cs
local.subject odměny a tresty cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject školní kázeň cs
local.subject kindergartens en
local.subject rewards and punishments en
local.subject preschool children en
local.subject school discipline en


Files in this item

Files Size Format View Description
vajová_2017_dp.pdf 3.174Mb PDF View/Open None
vajová_2017_op.docx 19.50Kb Unknown View/Open None
vajová_2017_vp.docx 21.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account