dc.contributor.advisor |
Zelina, Miron
|
|
dc.contributor.author |
Vajová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:10Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:10Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39422
|
|
dc.description.abstract |
V této diplomové práci jde především o pojem disciplíny neboli kázně. Ta je zaměřena především na děti v předškolním věku, tedy od tří do šesti let. V teoretické části je zpracován tento pojem, jak na něj nahlíží odborná literatura. Stejně tak jsou rozebrány i další pojmy související s disciplínou. Mezi ně patří mravní výchova, odměny, tresty a další. Pro empirickou část zní zásadní, jak disciplínu vnímají učitelky v mateřských školách a rodiče dětí. Názory rodičů jsou zkoumány prostřednictvím rozhovorů a učitelky jsou dotazovány prostřednictvím dotazníku. Jejich zpracování pak tvoří hlavní náplň výzkumné části diplomové práce. Ta je doplněna také o zpracování disciplinárních pravidel z několika vybraných mateřských škol, konkrétně jejich využití v praxi. |
|
dc.format |
89 s. (135 379 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Disciplína
|
cs |
dc.subject |
nekázeň
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
tresty
|
cs |
dc.subject |
disciplinární pravidla v MŠ
|
cs |
dc.subject |
mravní výchova
|
cs |
dc.subject |
Discipline
|
en |
dc.subject |
indiscipline
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
rewards
|
en |
dc.subject |
punishments
|
en |
dc.subject |
disciplinary rules in kindergarten
|
en |
dc.subject |
moral education
|
en |
dc.title |
Disciplína dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Discipline of children in the kindergarten |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Discipline is the main concept for this thesis. It is mainly focused on children of preschool age, from three to six years. This concept is processed in theoretical part how the literature looks at it. Also there are analyzes other terms related to the discipline. These include moral education, rewards, punishments and others. How teachers in kindergartens and parents of children perceive discipline. It is very important for empirical part. Parents´ opinions are examined through interviews. Teachers are queried by questionnaire. Their processing is the main part of the research part of this dissertation. This research is complemented by the disciplinary rules from selected kindergar-tens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41747
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
odměny a tresty
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
školní kázeň
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
rewards and punishments
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
school discipline
|
en |