Zkušenosti učitelů mateřské školy s edukací nadaného dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti učitelů mateřské školy s edukací nadaného dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Doležalová, Jana
dc.contributor.author Novotná, Nikola
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:09Z
dc.date.issued 2017-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39417
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zkušenostmi učitelek mateřských škol s edukací nadaného dítěte v předškolním věku. Teoretická část pojednává o nadání obecně, o poznávacích charakteristikách nadaného dítěte v předškolním věku a jejich identifikaci. Dále charakterizuje problémy nadaných jedinců a jejich působení ve výchovně vzdělávacím prostředí. Praktická část práce má za cíl objasnit zkušenosti učitelů mateřských škol s edukací nadaného dítěte v předškolním věku. Výzkumná část interpretuje rozhovory učitelek. V závěru jsou uvedeny odpovědi na výzkumné otázky.
dc.format 69 s. (104 481 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadání cs
dc.subject edukace cs
dc.subject identifikace cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject talent en
dc.subject education en
dc.subject identification en
dc.subject pre-school age en
dc.title Zkušenosti učitelů mateřské školy s edukací nadaného dítěte předškolního věku
dc.title.alternative Experience of nursery school teachers´ with education of gifted preschoolers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The master thesis is focusing on particular kindergarten teacher´s experiences with gifted child in the pre-school age. Theoretical part is about talent in general, characteristics of gifted child in pre-school age and it is also about identifications of those children. There are as well characterized issues connected with gifted individuals and their impacts on the education. Least, but not last part of the master thesis is empirical, which purpose is clarify kindergarten teacher´s experiences with gifted child education in pre-school age. In research section are interpreted interviews with kindergarten teachers and overall are mentioned answers on the research questions.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41699
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject mateřské školy cs
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject nadané děti cs
local.subject kindergartens en
local.subject gifted education en
local.subject gifted children en


Files in this item

Files Size Format View Description
novotná_2017_dp.pdf 2.324Mb PDF View/Open None
novotná_2017_op.docx 17.51Kb Unknown View/Open None
novotná_2017_vp.docx 18.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account