dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Červenková, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39412
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou úrovně motorických schopností dětí předškolního věku. Teoretická část pojednává o dítěti předškolního věku, o jeho celkovém vývoji se zaměřením na tělesný vývoj, zabývá se pohybovými činnostmi v mateřské škole, zakotvení v RVP PV a pohybový význam pro dítě. Definuje motorické schopnosti a motorické učení jako základ úspěšného pohybového výkonu. Poukazuje na motorické dovednosti, výkon, zdatnost a zabývá se fungováním pohybového systému. Dále popisuje motorické testy a dosavadní výzkumy. Praktická část má za cíl posoudit aktuální úroveň motorických schopností dětí předškolního věku. Výzkumná část interpretuje výsledky motorického testování. V závěru je provedena analýza získaných dat, jednotlivé ověření hypotéz a doporučení do praxe. |
|
dc.format |
64 s. (96 331 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
pohybové schopnosti
|
cs |
dc.subject |
motorické testy
|
cs |
dc.subject |
motorika
|
cs |
dc.subject |
Preschool children
|
en |
dc.subject |
motor skills
|
en |
dc.subject |
motor skill tests
|
en |
dc.subject |
motor activity
|
en |
dc.title |
Analýza úrovně motorických schopností dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the level of motor abilities of preschool children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is aimed on motor skill stages analysis of preschool children. The theorethical part describes preschool child, its development with focus on biological section and move activities in nursery school too, its cohesiob with RVP PV and importance of move activity for child. It points out motor skills and motor skills learning as base for any move activity. It specifies motor abilities, an output, efficiency and motor system operating. Motor skill tests are mentioned as well as researches that were done. The practical part is aimed for evaluation of motor skills of preschool children. In the empirical part, results of motor skill testing are being interpreted. At the end of this thesis, the results of analysis are summarized, detailed examination of hypothesis follows with recommendations into practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41686
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
motorické schopnosti
|
cs |
local.subject |
testování
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
motor abilities
|
en |
local.subject |
testing
|
en |