Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Michalíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39411
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix. |
|
dc.format |
104 s. (21 227) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nový výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
lehotříkolka
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
recumbent tricycle
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu |
|
dc.title.alternative |
The Project of Conception for Launching a New Product on the Market for Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Virglerová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with a proposal of new product introduction on market. It is aimed at cho-sen company. The thesis has its theoretical, analytical and project part. The theoretical part concerns a new product, marketing mix and chosen situation analyses. The practical part explores current state and the competition by analysis and completed by methods of data collection. The project part is concerned with a complete proposal of new product intro-duction on market aimed at appropriate marketing mix. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43123
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account