Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Poláchová, Zuzana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:03Z
dc.date.issued 2016-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39401
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A. Cílem této práce je provést analýzu pěti hlavních konkurentů firmy XY a na jejím základě stanovit postavení společnosti na konkurenčním trhu. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, týkající se konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části je představena firma XY s pěti hlavními konkurenty. Dále jsou provedeny jednotlivé analýzy, na jejichž základě byla zjištěna pozice firmy na českém trhu ve srovnání s konkurencí. V závěru této práce jsou vypracovány návrhy a opatření vedoucí ke zlepší pozice firmy XY na českém trhu.
dc.format 64 s. (92 387 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitive environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A
dc.title.alternative Analysis of the Competitive Environment of the XY Company for Product A
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis focuses on the competitive environment analysis of the competitive environment of the XY company for product A. The aim of this study is to analyse the five main competitors of the company XY, and based on these determine position of the company in the market. This thesis is divided into two main parts the theoretical part and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to competition and competitive environment. The practical part introduces the company XY with five major competitors. Furthermore, various analyses are performed. Based on these is the position of the company on Czech market determined in comparison with its competitors. At the conclusion of this work are drawn up proposals and measures to improve position of the XY company on the Czech market.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41002
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
poláchová_2017_dp.pdf 2.373Mb PDF View/Open None
poláchová_2017_op.pdf 100.8Kb PDF View/Open None
poláchová_2017_vp.pdf 788.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account