Od selekce k inkluzi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Od selekce k inkluzi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Rousková, Martina
dc.date.accessioned 2017-02-02T07:57:50Z
dc.date.available 2017-02-02T07:57:50Z
dc.date.issued 2016-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39387
dc.description.abstract Tato závěrečná práce se zaměřuje na popis historického vývoje přístupů k lidem s postižením od selekce k inkluzi. Popisuje pojmy jako jsou inkluzivní vzdělávání, speciální vzdělávací potřeby, heterogenita, specifické poruchy učení a metodu kooperativního učení. Ve své druhé části je práce zaměřena na právní předpisy upravující inkluzi v České republice a na výzkum týkající se názorů škol běžného typu na zavedení inkluze.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject segregace cs
dc.subject integrace cs
dc.subject děti se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject heterogenita cs
dc.subject kooperativní učení cs
dc.subject tělesné postižení cs
dc.subject zrakové postižení cs
dc.subject sluchové postižení cs
dc.subject poruchychování cs
dc.subject ADHD cs
dc.subject porucha pozornosti s hyperaktivitou cs
dc.subject autismus cs
dc.subject novela školského zákona cs
dc.subject inclusions en
dc.subject segregation en
dc.subject integration en
dc.subject children with special educational needs en
dc.subject specific learning disorders en
dc.subject heterogeneity en
dc.subject cooperative learning en
dc.subject physical disability en
dc.subject visual impairment en
dc.subject hearing impairment en
dc.subject behavior disorders en
dc.subject ADHD en
dc.subject attention deficit hyperactivity disorder en
dc.subject autismus en
dc.subject and theamendment to the education act en
dc.title Od selekce k inkluzi
dc.title.alternative From Selection to Inclusion
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Neslušanová, Silvia
dc.date.accepted 2017-01-18
dc.description.abstract-translated This final thesis focuses on the description of the historical development of approaches to people with disabilities from selection to inclusion. Describes concepts such as inclusive education, special educational needs, heterogeneity, specific learning disorders and the method of cooperative learning. In the second part of the work is focused on the legal provisions governing the inclusion in the Czech republic and on the research concerning the opinions of the schools of the ordinary type for the introduction of the inclusions.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35247
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-08-30
local.subject dějiny pedagogiky cs
local.subject history of educational science en


Files in this item

Files Size Format View Description
rousková_2017_dp.pdf 2.921Mb PDF View/Open None
rousková_2017_op.doc 55Kb Unknown View/Open None
rousková_2017_vp.doc 56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account