dc.contributor.advisor | Jůzl, Miloslav | |
dc.contributor.author | Rousková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-02-02T07:57:50Z | |
dc.date.available | 2017-02-02T07:57:50Z | |
dc.date.issued | 2016-06-21 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/39387 | |
dc.description.abstract | Tato závěrečná práce se zaměřuje na popis historického vývoje přístupů k lidem s postižením od selekce k inkluzi. Popisuje pojmy jako jsou inkluzivní vzdělávání, speciální vzdělávací potřeby, heterogenita, specifické poruchy učení a metodu kooperativního učení. Ve své druhé části je práce zaměřena na právní předpisy upravující inkluzi v České republice a na výzkum týkající se názorů škol běžného typu na zavedení inkluze. | |
dc.format | 61 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | segregace | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | děti se speciálními vzdělávacími potřebami | cs |
dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
dc.subject | heterogenita | cs |
dc.subject | kooperativní učení | cs |
dc.subject | tělesné postižení | cs |
dc.subject | zrakové postižení | cs |
dc.subject | sluchové postižení | cs |
dc.subject | poruchychování | cs |
dc.subject | ADHD | cs |
dc.subject | porucha pozornosti s hyperaktivitou | cs |
dc.subject | autismus | cs |
dc.subject | novela školského zákona | cs |
dc.subject | inclusions | en |
dc.subject | segregation | en |
dc.subject | integration | en |
dc.subject | children with special educational needs | en |
dc.subject | specific learning disorders | en |
dc.subject | heterogeneity | en |
dc.subject | cooperative learning | en |
dc.subject | physical disability | en |
dc.subject | visual impairment | en |
dc.subject | hearing impairment | en |
dc.subject | behavior disorders | en |
dc.subject | ADHD | en |
dc.subject | attention deficit hyperactivity disorder | en |
dc.subject | autismus | en |
dc.subject | and theamendment to the education act | en |
dc.title | Od selekce k inkluzi | |
dc.title.alternative | From Selection to Inclusion | |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Neslušanová, Silvia | |
dc.date.accepted | 2017-01-18 | |
dc.description.abstract-translated | This final thesis focuses on the description of the historical development of approaches to people with disabilities from selection to inclusion. Describes concepts such as inclusive education, special educational needs, heterogeneity, specific learning disorders and the method of cooperative learning. In the second part of the work is focused on the legal provisions governing the inclusion in the Czech republic and on the research concerning the opinions of the schools of the ordinary type for the introduction of the inclusions. | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky a psychologie | |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.thesis.degree-program | Specialization in pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 35247 | |
utb.result.grade | A | |
dc.date.submitted | 2016-08-30 | |
local.subject | dějiny pedagogiky | cs |
local.subject | history of educational science | en |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
rousková_2017_dp.pdf | 2.921Mb |
View/ |
None | |
rousková_2017_op.doc | 55Kb | Unknown |
View/ |
None |
rousková_2017_vp.doc | 56Kb | Unknown |
View/ |
None |