Title: | Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace |
Author: | Šula, Tomáš |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/39373 |
Date: | 2012-09-11 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Cílem práce je prokázat vztah grafického a průmyslového designu ke sdělení při tvorbě ambientních médií a účinnost těchto médií při předávání komunikátu. Tento cíl bude splněn na základě primárního výzkumu v rámci globálního prostoru u základní skupiny příjemců komerčních a nekomerčních sdělení, kteří představují soubor, jež je z pohledu tvorby ambientních médií primární cílovou skupinou. Dalším ze zdrojů bude sekundární sběr dat ze stávajících teoretických prací, který bude zahrnovat jejich kategorizaci. Bude nastavena segmentace ambientních médií, definovány jejich funkcionality a vlastnosti také za pomoci kvalitativního šetření a experimentu.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
šula_2016_dp.pdf | 4.536Mb |
View/ |
None | |
šula_2016_vp.pdf | 201.2Kb |
View/ |
None | |
šula_2016_op.zip | 767.9Kb | application/zip |
View/ |