Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Toman, Lukáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39362
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá online komunikací společnosti DCT Czech s.r.o., kterou nyní představuje její webová prezentace www.dct.cleaning. Ve své teoretické části popisuje online marketing a jeho nejčastější nástroje. Zaměřuje se na SEO a sociální síť LinkedIn. Cílem praktické části diplomové práce je provést analýzu webové prezentace společnosti DCT czech s.r.o. Zjistit její výkonnost v rámci použitelnosti, dohledatelnosti a tomu zda odpovída potřebám svých cílových skupin. Unikátnost této práce spočívá v provedení 4 druhů analýz, jejichž výsledky napomohou zjistit, proč webová stránka dostatečně negeneruje leady a poskytnou informace pro její zefektivněni.
dc.format 158 719
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject B2B cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject SEO cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject framework See-Think-Do-Care cs
dc.subject uživatelské testování webu cs
dc.subject analýza klíčových slov cs
dc.subject hloubkové rozhovory cs
dc.subject online marketing en
dc.subject B2B en
dc.subject social media en
dc.subject SEO en
dc.subject web presentation en
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject online advertising en
dc.subject framework See-Think-Do-Care en
dc.subject user testing site en
dc.subject keyword analysis en
dc.subject in-depth interviews en
dc.title Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
dc.title.alternative The Proposal of a Marketing Communication for the DCT Czech Company in Online Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the online communications company DCT Czech Ltd., which now represents its web presentation www.dct.cleaning. The theoretical part describes the online marketing and the most frequently used tools. It focuses on SEO and socialnetwork LinkedIn. The practical part of the thesis is to analyze the company website DCT Czech Ltd. Check its performance in the context of usability, traceability and whether it corresponds to the needs of its target groups. The uniqueness of this work is to perform four kinds of analyzes, the results will help determine why the website does not generate enough lead and provide information on its effectiveness.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40923
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
toman_2016_dp.pdf 2.365Mb PDF View/Open None
toman_2016_op.doc 159.5Kb Unknown View/Open None
toman_2016_vp.docx 127.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account