dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Toman, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:34Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:34Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39362
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá online komunikací společnosti DCT Czech s.r.o., kterou nyní představuje její webová prezentace www.dct.cleaning. Ve své teoretické části popisuje online marketing a jeho nejčastější nástroje. Zaměřuje se na SEO a sociální síť LinkedIn. Cílem praktické části diplomové práce je provést analýzu webové prezentace společnosti DCT czech s.r.o. Zjistit její výkonnost v rámci použitelnosti, dohledatelnosti a tomu zda odpovída potřebám svých cílových skupin. Unikátnost této práce spočívá v provedení 4 druhů analýz, jejichž výsledky napomohou zjistit, proč webová stránka dostatečně negeneruje leady a poskytnou informace pro její zefektivněni. |
|
dc.format |
158 719 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
online reklama
|
cs |
dc.subject |
framework See-Think-Do-Care
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování webu
|
cs |
dc.subject |
analýza klíčových slov
|
cs |
dc.subject |
hloubkové rozhovory
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
web presentation
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
online advertising
|
en |
dc.subject |
framework See-Think-Do-Care
|
en |
dc.subject |
user testing site
|
en |
dc.subject |
keyword analysis
|
en |
dc.subject |
in-depth interviews
|
en |
dc.title |
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of a Marketing Communication for the DCT Czech Company in Online Environment |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the online communications company DCT Czech Ltd., which now represents its web presentation www.dct.cleaning. The theoretical part describes the online marketing and the most frequently used tools. It focuses on SEO and socialnetwork LinkedIn. The practical part of the thesis is to analyze the company website DCT Czech Ltd. Check its performance in the context of usability, traceability and whether it corresponds to the needs of its target groups. The uniqueness of this work is to perform four kinds of analyzes, the results will help determine why the website does not generate enough lead and provide information on its effectiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40923
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|