Věrnostní program vybrané značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Valvodová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:34Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:34Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39359
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem oděvní společnosti Cama?eu. Cílem je zjistit spokojenost jeho členek s funkcemi, které nabízí, porovnat jej s programy konkurenčních subjektů a nalézt doporučení, na základě kterého by mohlo dojít k zefektivnění programu a zvýšení spokojenosti jeho členek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická definuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma Cama?eu, provedena komparace funkcí a komunikace věrnostních programů společností Orsay a Reserved a vyhodnocen dotazník zjišťující spokojenost členek klubu Cama?eu. Na základě analýzy a zjištěných dat jsou vyvozeny doporučení a závěry. |
|
dc.format |
99 s. (88 496 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
Cama?eu
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
loyalty programmes
|
en |
dc.subject |
Cama?eu
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Věrnostní program vybrané značky |
|
dc.title.alternative |
The Loyalty Program of the Selected Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the Cama?eu clothing company loyalty programme. The goal is to find out the satisfaction of Cama?eu club members with the features the programme offers, compare it with the programmes of competitors and find recommendations on the basis of which the programme could be more effective and its members more satisfied. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communications, loyalty programmes, customer satisfaction and marketing research. The practical part focuses on the introduction of the Cama?eu clothing company, the comparison of features and communications of Orsay and Reserved clothing companies loyalty programmes, and the questionnaire evaluation of the Cama?eu club members' satisfaction. On the basis of the analysis and data, conclusions and recommendations are drawn. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44361
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account