Projekt marketingové komunikace společnosti Česká pojišťovna a.s. agentury Kroměříž

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Česká pojišťovna a.s. agentury Kroměříž

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Čech, Rostislav
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:33Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:33Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39347
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komunikace ve společnosti Česká pojišťovna a.s., agentury Kroměříž. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické části, je práce věnována teoretickým pohledům na marketingovou komunikaci a její nástroje. Čerpáno je z české i zahraniční literatury. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí, a také popisuje současný stav marketingové komunikace společnosti. K vypracování analytické části byla použita situační analýza SWOT. Informace získané z analytické části tvoří základ pro vypracování projektové části práce - zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na získání nových klientů. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 117
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti Česká pojišťovna a.s. agentury Kroměříž
dc.title.alternative Project of Marketing Communication for Company Česká pojišťovna, a.s. Branch Kroměříž
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rábek, Kamil
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a project for the improvement of existing marketing communication at company Česká pojišťovna a.s., agency Kroměříž. The diploma thesis is divided into three parts. In the first, theoretical part of the thesis is devoted to theoretical perspectives on marketing communication and its tools in, it is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is the basic for the creation of analytical and project part. The analytical part of the thesis deals with the analysis of external and internal environment and also discusses the current state of communication activities in the company. SWOT analysis were used to work out the analytical part. Information obtained from the analytical part is the basis for the development of a project part of thesis - improve marketing communication, focusing on winning new clients. Finally, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 38747
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
čech_2016_dp.pdf 2.395Mb PDF View/Open None
čech_2016_op.docx 23.91Kb Unknown View/Open None
čech_2016_vp.docx 25.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account