dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Žárský, Marian
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:27Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:27Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39283
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Práce se zabývá efektivitou užití nástrojů komunikačního mixu v rámci propagace abo-nentních koncertů, jejichž pořadatelem je Městské kulturní středisko ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část se obecně zaměřuje na marketing kulturních středisek a propagaci jejich produktů se zaměřením na publikum. Praktická část popisuje výzkum vedený formou polo strukturovaných rozhovorů s návštěvníky abonentních koncertů. Výzkum zjišťuje, jak efektivní je užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci koncertů a zároveň zjišťuje programové a žánrové preference publika. Do budoucna mohou výsledky výzkumu posloužit organizátorům, jako podklad pro plánování propagace abonentních koncertů v příštích letech, a také jako zdroj informací o potřebách návštěvníků včetně jejich preferencí v oblasti budoucí dramaturgie koncertního cyklu. |
|
dc.format |
62 s. (88 061 bez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
abonmá
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
benefit
|
cs |
dc.subject |
komplexní kulturní produkt
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
městské kulturní středisko
|
cs |
dc.subject |
abonentní koncert
|
cs |
dc.subject |
Key words : subcsription
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
benefit
|
en |
dc.subject |
complex cultural pro-duct
|
en |
dc.subject |
qualitative survey
|
en |
dc.subject |
municipal cultural facility
|
en |
dc.subject |
subcribed concert
|
en |
dc.title |
Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm |
|
dc.title.alternative |
The Effectiveness of the Use of the Communication Mix Tools in a Promoting the Cycle of Subscription Concerts in Frenštát pod Radhoštěm" |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
ABSTRACT The thesis deals with the efectivity of using communication mix tools, in the frame of subscribed concerts´ promotion, which are organized by the Municipal cultural facility in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part is generally focused on the cultural facilities´ marketing and product promotion, with emphasis on the audience. The practical part describes the survey conducted by the form of polo structured interviews with the visitors of subscribed concerts. The survey finds out how efective is the use of communication mix tools concerning concert promotion and the audience´s programme and genre preferences as well. For future purposes, the results of the survey could help the organizers as a base for subcribed concerts´ promotion planning and also as a source of information about the visitors´ needs, including their preferences in the field of future concert cycle dramaturgy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44591
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|