Návrh komunikačního plánu společnosti DEFEND FINANCE s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu společnosti DEFEND FINANCE s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tempír, Pavel
dc.contributor.author Šilhárová, Monika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39250
dc.description.abstract V bakalářské práci bude navržen komunikační plán pro společnost DEFEND FINANCE s.r.o., která působí na trhu pojištění motorových vozidel. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou na základě vybraných literárních zdrojů vysvětleny všechny pojmy, analýzy a metody použité v části praktické, která na tuto část navazuje. Praktická část bude zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu PEST a SWOT, a budou zde popsány jednotlivé nástroje propagace, které společnost využívá. Následně budou navrženy komunikační nástroje, pomocí nichž by mohla společnost zviditelnit nejen značku, ale také více přiblížit své produkty budoucím zákazníkům. Cílem práce je navrhnout komunikační plán společnosti DEFEND FINANCE s.r.o., jeho rozpočet a časový harmonogram realizace.
dc.format 55 s. (74 663 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject analýza PEST cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject Communication Plan en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject PEST en
dc.subject SWOT analyse en
dc.title Návrh komunikačního plánu společnosti DEFEND FINANCE s.r.o.
dc.title.alternative The Proposal of the Communication Plan for the DEFEND FINANCE Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated In the bachelor thesis will be proposed Communication Plan for the company DEFEND FINANCNE Ltd., which operates in the motor insurance market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part will be, on the basis of selected literature sources, explained all the concepts, analysis and methods used in the practical part, which follows to this part. The practical part will be focused on the characteristics of the company, PEST and SWOT analysis. There will be described individual promotional tools used by the company. Then will be designed communication tools by which the company could raise the visibility not only the brand, but also to bring products closer to prospective customers. The aim of the bachelor thesis is to design the Communication Plan of the company DEFEND FINANCE Ltd., its budget and timetable for implementation.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44550
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
šilhárová_2016_dp.pdf 2.226Mb PDF View/Open None
šilhárová_2016_op.pdf 667.3Kb PDF View/Open None
šilhárová_2016_vp.pdf 622.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account