dc.contributor.advisor |
Tempír, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Šilhárová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39250
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci bude navržen komunikační plán pro společnost DEFEND FINANCE s.r.o., která působí na trhu pojištění motorových vozidel. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou na základě vybraných literárních zdrojů vysvětleny všechny pojmy, analýzy a metody použité v části praktické, která na tuto část navazuje. Praktická část bude zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu PEST a SWOT, a budou zde popsány jednotlivé nástroje propagace, které společnost využívá. Následně budou navrženy komunikační nástroje, pomocí nichž by mohla společnost zviditelnit nejen značku, ale také více přiblížit své produkty budoucím zákazníkům. Cílem práce je navrhnout komunikační plán společnosti DEFEND FINANCE s.r.o., jeho rozpočet a časový harmonogram realizace. |
|
dc.format |
55 s. (74 663 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza PEST
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
Communication Plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu společnosti DEFEND FINANCE s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of the Communication Plan for the DEFEND FINANCE Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the bachelor thesis will be proposed Communication Plan for the company DEFEND FINANCNE Ltd., which operates in the motor insurance market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part will be, on the basis of selected literature sources, explained all the concepts, analysis and methods used in the practical part, which follows to this part. The practical part will be focused on the characteristics of the company, PEST and SWOT analysis. There will be described individual promotional tools used by the company. Then will be designed communication tools by which the company could raise the visibility not only the brand, but also to bring products closer to prospective customers. The aim of the bachelor thesis is to design the Communication Plan of the company DEFEND FINANCE Ltd., its budget and timetable for implementation. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44550
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|