Komunikační plán pro firmu Stolařství Lípa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro firmu Stolařství Lípa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Šenkeříková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39249
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření komunikačního plánu pro firmu Stolařství Lípa, s. r. o. V teoretické části bude popsána problematika marketingové komunikace a komunikačních nástrojů. Dále bude definována PEST analýza, analýza SWOT a komunikační plán. V praktické části bude charakterizována společnost, popis současné komunikace společnosti, okolí společnosti, PEST analýza a bude sestavena SWOT analýza. Práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu, který by mohl zlepšit propagaci firmy a povědomí o ní. Komunikační plán bude obsahovat časový harmonogram a rozpočet.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject Word of Mouth cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication activities en
dc.subject communication plan en
dc.subject Word of Mouth en
dc.title Komunikační plán pro firmu Stolařství Lípa
dc.title.alternative The Communication Plan for Stolařství Lípa Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor's thesis is creation communication plan for the Stolařství Lípa, s. r. o. company. In theoretical part will be description of the important concepts of marketing communication and communication activities. Also there will be defined PEST analysis, SWOT analysis and communication plan. In practical part there will be defined the company, description of contemporary marketing communication, surrounding of a company, PEST analysis and there will be framed SWOT analysis. This thesis will include project of communication plan, which could im-prove promotion and awareness of company. There will be included a timetable and budget.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44549
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
šenkeříková_2016_dp.pdf 1.663Mb PDF View/Open None
šenkeříková_2016_op.pdf 701.4Kb PDF View/Open None
šenkeříková_2016_vp.pdf 607.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account