Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Ratulovská, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39244
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je vytvořit online komunikační strategii společnosti Buket, s. r. o. Teoretická část práce bude věnována marketingové komunikaci, analýze prostředí a internetové reklamě jako součásti komunikačního mixu. Praktická část práce bude pojednávat o současném stavu online komunikačních aktivit společnosti ve srovnání s konkurencí. Před samotným návrhem strategie proběhne seznámení se se segmentem zákazníků, samotnou konkurenční výhodou společnosti a možnými příležitostmi na trhu. Následně bude navržena ideální online komunikační strategie se zaměřením na splnění předem stanovených cílů. V závěru práce bude shrnuto doporučení, které vyplyne z navrhovaného řešení. |
|
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
USP
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
online communication strategy
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
USP
|
en |
dc.subject |
Website
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.title |
Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Online Communication Strategy of Buket, s.r.o. Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of this work is to create an online communication strategy for the company Buket, Inc. The theoretical part will be devoted to marketing communications, analysis of the environment and Internet advertising as part of the communication mix. The practical part will discuss the current state of online communication activities of the company in comparison with the competition. Before the actual proposal of the strategy, familiarization with customer segments, competitive advantage of the company itself and the potential market opportunities will take place. Subsequently, ideal online communication strategy focusing on meeting the predefined objectives will be proposed. The conclusion will summarize recommendations resulting from the proposed solution. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44544
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account