Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gahurová, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Půčková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39243
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce bude zaměřena na marketingovou komunikaci firmy ELKO EP, s .r .o . týkající se účasti na veletrhu FOR ARCH v Praze, jelikož je neodmyslitelnou součástí udržení si zákazníků ve velké škále konkurentů. Firma ELKO EP, s .r .o . se na tomto veletrhu zaměřuje zejména na trh B2C. Tato práce bude rozdělena na dvě části. Analytická část bude vycházet z odborné literatury týkající se zejména veletrhů a výstav, ale také marketingové komunikace a firemní identitu. V praktické části bude analyzováno využívání marketingových aktivit a příprava na veletrh FOR ARCH včetně vizualizací. Na závěr budou uvedena doporučení na zlepšení kvality účasti na veletrhu, která by měla pomoci zviditelnění firmy před potenciálními zákazníky, ale také před konkurencí. |
|
dc.format |
84 s. (76 196 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Veletrh
|
cs |
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
exhibice
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
Trade fairs
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
exhibition stand
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.title |
Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Trade Fair FOR ARCH - Tool of Marketing Communication of the Company ELKO EP, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of ELKO EP company, related to its participation at FOR ARCH trade fair in Prague. This event is essential for keeping customers in an industry with a wide range of competitors. ELKO EP focuses primarily on B2C relations at this trade fair. The thesis is divided into two parts. The analytical part is based on professional literature related especially to trade fairs and exhibitions, as well as to marketing communication and corporate identity. The practical part presents an analysis of marketing activities and preparation for FOR ARCH trade fair. This section includes also visualisations. The conclusion suggests recommendations how to improve the quality of participation at this trade fair, which should help to make the company more visible for potential customers, as well as for the competition. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44543
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account