Analýza konkurenčního prostředí podniku Plastik, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí podniku Plastik, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škarpová, Ludmila
dc.contributor.author Pavelová, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:22Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:22Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39241
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí podniku v odvětví výroby pryžových a plastových výrobků technologií vstřikování ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována teoretickým poznatkům získaným studiem literatury a v průběhu studia. Je zde objasněn pojem konkurence, konkurenceschopnost, marketingové prostředí podniku, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Druhá část se zabývá analýzou klíčových konkurentů a analýzou podniku v konkurenčním prostředí použitím SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě zjištěných výsledků budou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti a lepšímu umístění podniku na trhu.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject Konkurenční výhoda cs
dc.subject Analýza konkurence cs
dc.subject Konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitive advantage en
dc.subject Competition analysis en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí podniku Plastik, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Competitive Business Environment of the Company Plastik, Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated This thesis analyses the competitive business environment in the manufacture of rubber and plastic products by injection technology in the Zlín Region. The work is divided into two parts. The first part is devoted to theoretical knowledge gained by studying literature and during study. It deals with the concept of competition, competitiveness, enterprise marketing environment, Porter's five forces model and SWOT analysis. The second part deals analysis the key competitors and analysis of a company in a competitive environment using SWOT analysis and Porter's five forces model. The findings will be submitted recommendations to increase competitiveness and better positioning on the market.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44541
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelová_2016_dp.pdf 1.632Mb PDF View/Open None
pavelová_2016_op.pdf 790.4Kb PDF View/Open None
pavelová_2016_vp.pdf 587.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account