Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozmíková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Kutalová, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39237
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v hotelovém objektu. V práci budou rozebrány jednotlivé položky komunikačního mixu společnosti B A L T A C I a.s., tzn. reklama, podpora prodeje, přímý marketing, styk s veřejností, osobní prodej a sponzorství. Nejdříve se bude rozebírat teoretická část marketingové komunikace a jednotlivých položek komunikačního mixu, poté jejich praktická část aplikovaná na společnost Baltaci. Po nastínění komunikačního mixu bude práce zkoumat jeho možné nedostatky, ke kterým budou přidané návrhy na jeho vylepšení. Další část bude zaměřena na SWOT analýzu společnosti. V poslední části budou navrhnuty různé reklamní kampaně, které by pro společnost mohly být užitečné. Předpokládaným závěrem této práce je podrobný rozbor komunikačního mixu společnosti, návrhy na jeho vylepšení a návrhy reklamních kampaní. |
|
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
návrhy
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
suggestions
|
en |
dc.subject |
promotional campaign
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Communication Mix in a Hotel Object |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on analysis of communication mix in hotel complex. In this work will be analyse each part of communication mix of company B A L T A C I a.s., it means advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, personal selling and sponsorship. First of all thesis will describe theoretical part of marketing communications, than practical part applied on company Baltaci. After analyzing company´s communication mix thesis will explore possible drawbacks of company´s communication mix. To this drawbacks will be added suggestions for its improvement. Next part will be focused on SWOT analysis of company. In the last part will be suggested promotional campaigns, which can be useful for company. Presumed conclusion of this thesis is full analysis of company´s communication mix, suggestions for its improvement and suggestions for promotional campaigns. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44536
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account