Návrh produktu cestovního ruchu pro Kroměříž
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Kubíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39235
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout produkt cestovního ruchu pro Kroměříž. V první části je popsán cestovních ruch a marketing cestovního ruchu.Na začátku praktické části je představeno město Kroměříž. Důležitou částí je analýza cílové skupiny, která také přispěla k tvorbě produktu. Návrhu produktu předcházela SWOT analýza lokality Kroměříž. Předposlední kapitola této práce se zabývá tvorbou produktu cestovního ruchu. Na závěr práce je uvedena kapitola obsahující návrhy a doporučení k problematice tvorby produktu cestovního ruchu. |
|
dc.format |
62 s. (64 334 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Kroměříž
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Kroměříž
|
en |
dc.title |
Návrh produktu cestovního ruchu pro Kroměříž |
|
dc.title.alternative |
Tourism Product Proposal for the Town of Kroměříž |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this bachelor thesis is to propose tourism product for the town of Kroměříž. Theoretical part includes defining of tourism and tourism marketing. At the beginning of practical part the town of Kroměříž is introduced. An important part is analysis of target group, which also contibuted to proposal of the product. Product proposal was preceded by a SWOT analysis of town of Kroměříž. The end of thesis deals with tourism product proposal and suggestions with recommendations about the issue of product proposal. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44534
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account