Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bursová, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Diana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39234
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je identifikace současného stavu personálního marketingu společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. v porovnání s konkurenčními a předními firmami na trhu v daném odvětví, za pomoci vypracování benchmarkingového projektu s využitím veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze tohoto projektu a části personálního marketingu. První fází tohoto projektu je identifikace předmětu benchmarkingu, popis aktuálního stavu personálního marketingu u vybrané společnosti a zvolených partnerů benchmarkingu. Dále definování faktorů úspěchu a jejich porovnání se zjištěným stavem společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. Následné porovnání jednotlivých částí personálního marketingu u všech analyzovaných firem a konkrétní návrhy pro odstranění zjištěných nedostatků. |
|
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Benchmarking
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
HELLA AUTOTECHNIK NOVA
|
cs |
dc.subject |
s. r. o.
|
cs |
dc.subject |
analýza Best practice
|
cs |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
competitor
|
en |
dc.subject |
HELLA AUTOTECHNIK NOVA
|
en |
dc.subject |
Ltd.
|
en |
dc.subject |
Best Practices analysis
|
en |
dc.title |
Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Benchmarking of HR Marketing HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to identify of the current situation of HR marketing in HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd. in comparison with competitors and market leaders in the specified sector by the help of benchmarking project using publicly available sources. The theoretical part focuses on the particular phases of the project and parts of HR marketing. It is also important to clarify the Best Practice analysis with the meating of competition in this thesis. The first phase of this project is to identify the subject of the benchmarking, description of the present state of HR marketing in the selected company and other benchmarking partners. Furthermore, defining success factors and their comparison with the observed condition in HELLA. Subsequent comparison of the various parts of personal marketing in all analyzed companies and specific proposals to eliminate the defects found. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44533
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account