Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Kodydek, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39233
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu mobilního a internetového marketingu stavební firmy Navláčil s.r.o. společně s analýzou nejvýraznějších konkurentů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky internetového a mobilního marketingu. Představeny jsou také nové trendy v oblasti online marketingu. Praktická část podrobněji zkoumá prostředky, pomocí kterých se firma a její konkurenti prezentují na internetu. Následně je analyzováno makroprostředí firmy pomocí PEST analýzy a prostřednictvím Porterova modelu je analyzováno mezoprostředí. Na základě těchto analýz a činností firmy jsou navrženy konkrétní marketingové kampaně včetně časového plánu a rozpočtu. Uvedeny jsou i další doporučení, týkající se komunikace firmy v online prostředí.
dc.format 92 s. (136 093 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject internet en
dc.subject advertising en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject social networks en
dc.title Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
dc.title.alternative Mobile and Internet Marketing in Company Navláčil stavební firma, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The main aim of this work will be preparing an analysis of mobile and internet marketing in construction company Navláčil Ltd., along with analysis of the most prominent competitors. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with theoretical basis of the internet and mobile marketing. There are also presented new trends in online marketing. The practical part analyzes in detail the means by which the company and its competitors are present on the Internet. Subsequently, the company's macro environment is analyzed by using the PEST analysis and Porter's model of using meso environment. Based on these analyzes the activities of the company will propose a specific marketing campaign including the timetable and budget. Included are also additional recommendations regarding to communications of the company in the online environment.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44532
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kodydek_2016_dp.pdf 4.042Mb PDF View/Open None
kodydek_2016_op.pdf 654.1Kb PDF View/Open None
kodydek_2016_vp.pdf 689.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account