Návrh projektu mezinárodní propagace Barum Czech Rally Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh projektu mezinárodní propagace Barum Czech Rally Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Pavel
dc.contributor.author Hrbáček, David
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39231
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude zabývat problematikou propagace významné sportovní akce Barum Czech Rally Zlín (BCRZ), díky které do České republiky přijíždí každý rok desetitisíce fanoušků motoristického sportu. Cílem této práce je navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace této motoristické soutěže na ostatních podnicích šampionátu ERC (European Rally Championship) a tím učinit pro potenciální zahraniční návštěvníky Barum Rally tuto akci natolik atraktivní, že se jí zúčastní nejen osobně, ale s nimi i jejich rodiny, které mohou v ČR prožít aktivní dovolenou spojenou nejen s BCRZ. V první teoretické části práce je provedena literární rešerše na téma sportovní cestovní ruch, projekty v cestovním ruchu a marketingová komunikace. Ve druhé, analytické části je představen návrh projektu na propagaci BCRZ na ostatních podnicích šampionátu ERC a dále také návrh projektu aktivní dovolené v ČR.
dc.format 71 s. (103 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Barum Czech Rally Zlín cs
dc.subject sportovní cestovní ruch cs
dc.subject projekt cs
dc.subject rallye cs
dc.subject aktivní dovolená cs
dc.subject eventy cs
dc.subject Barum Czech Rally Zlín en
dc.subject sport tourism en
dc.subject project en
dc.subject rallye en
dc.subject active holidays en
dc.subject events en
dc.title Návrh projektu mezinárodní propagace Barum Czech Rally Zlín
dc.title.alternative Proposal for International Promotion Plan for Barum Czech Rally Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis will deal with the promotion of one of the major sporting events, Barum Czech Rally Zlín (BCRZ), thanks to which the Czech Republic is visited by thousands motorsport fans. The primary objective of the thesis is a draft of effective marketing communication of motor race mentioned above to the visitors of other championship ERC (European Rally Championship), and though this campaign make for potential foreign visitors Barum Rally so attractive that they will not only participate this event by themselves, but they will spend active and attractive holiday in the Czech Republic with their families. In the first part the thesis a literature review on the topics of sports tourism projects and marketing communication will be completed. In the second, analytical part draft of effective promotion of BCRZ targeted on the visitors of other ERC championship events. Draft of active holiday for the foreign visitors of Barum Rally and their families in the Czech Republic will be carried out.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44530
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
hrbáček_2016_dp.pdf 1.426Mb PDF View/Open None
hrbáček_2016_op.pdf 874.2Kb PDF View/Open None
hrbáček_2016_vp.pdf 991.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account