Návrh projektu mezinárodní propagace Barum Czech Rally Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Konečný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Hrbáček, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39231
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se bude zabývat problematikou propagace významné sportovní akce Barum Czech Rally Zlín (BCRZ), díky které do České republiky přijíždí každý rok desetitisíce fanoušků motoristického sportu. Cílem této práce je navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace této motoristické soutěže na ostatních podnicích šampionátu ERC (European Rally Championship) a tím učinit pro potenciální zahraniční návštěvníky Barum Rally tuto akci natolik atraktivní, že se jí zúčastní nejen osobně, ale s nimi i jejich rodiny, které mohou v ČR prožít aktivní dovolenou spojenou nejen s BCRZ. V první teoretické části práce je provedena literární rešerše na téma sportovní cestovní ruch, projekty v cestovním ruchu a marketingová komunikace. Ve druhé, analytické části je představen návrh projektu na propagaci BCRZ na ostatních podnicích šampionátu ERC a dále také návrh projektu aktivní dovolené v ČR. |
|
dc.format |
71 s. (103 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Barum Czech Rally Zlín
|
cs |
dc.subject |
sportovní cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
rallye
|
cs |
dc.subject |
aktivní dovolená
|
cs |
dc.subject |
eventy
|
cs |
dc.subject |
Barum Czech Rally Zlín
|
en |
dc.subject |
sport tourism
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
rallye
|
en |
dc.subject |
active holidays
|
en |
dc.subject |
events
|
en |
dc.title |
Návrh projektu mezinárodní propagace Barum Czech Rally Zlín |
|
dc.title.alternative |
Proposal for International Promotion Plan for Barum Czech Rally Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis will deal with the promotion of one of the major sporting events, Barum Czech Rally Zlín (BCRZ), thanks to which the Czech Republic is visited by thousands motorsport fans. The primary objective of the thesis is a draft of effective marketing communication of motor race mentioned above to the visitors of other championship ERC (European Rally Championship), and though this campaign make for potential foreign visitors Barum Rally so attractive that they will not only participate this event by themselves, but they will spend active and attractive holiday in the Czech Republic with their families. In the first part the thesis a literature review on the topics of sports tourism projects and marketing communication will be completed. In the second, analytical part draft of effective promotion of BCRZ targeted on the visitors of other ERC championship events. Draft of active holiday for the foreign visitors of Barum Rally and their families in the Czech Republic will be carried out. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44530
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account