Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pernický, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Horonyová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39230
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření guerillové kampaně. Teoretické poznatky jsou následně využity v praktické části, ve které jsou zpracovány analýzy nezbytné pro vytvoření plánu guerillové kampaně. Výsledkem praktické části je podrobný návrh guerillové kampaně včetně grafických návrhů a vyčíslení nákladů na její realizaci. |
|
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Advertising Campaign for the Company ABC Focused on Guerilla Marketing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is centred around designing a guerilla marketing based advertising campaign for a particular company ABC. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses primarily on the explanation of the term and main concepts of marketing, and it further discusses marketing specifics in services, especially in health care. Special attention is dedicated to the description of guerilla marketing communications, including the description of elaborate procedures specific for guerrilla campaigns. The aforementioned theoretical knowledge forms foundations for the practical part, which in its first stage processes an analysis necessary for creating a guerrilla campaign plan and in the second stage results in the detailed design of the campaign including graphic designs as well as calculated implementation costs. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44529
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account