Využití nástrojů digitálního marketingu při propagaci hudebního klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Reichman, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Vejmola, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39227
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce bude věnována oblasti digitálního marketingu, který bude jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších nástrojů novodobého komunikačního mixu. První část práce bude zaměřena na teoretické poznatky z oblasti digitálního marketingu obecně, a dále pak internetového marketingu v konkrétnější rovině. Bude představovat, jak základní funkci, principy a využití nástrojů internetového marketingu, tak i podrobnější náhled na jednotlivé nástroje a specifika. V praktické části bude poté popsána analýza portfolia dosavadních nástrojů využitých v Brněnském hudebním klubu Sono Centrum. Následně bude navržen koncept, postup a doporučení pro využití nástrojů ke zvýšení efektivity digitální propagace a komunikace v Sono Centru. Praktická část bude navazovat na získané informace z teoretické části, které budou dále implementovány do návrhu ideální formy internetové komunikace dané společnosti tak, aby maximálně kopírovala její potřeby a očekávání. |
|
dc.format |
54 s. (75 733 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
search engines
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů digitálního marketingu při propagaci hudebního klubu |
|
dc.title.alternative |
The Use of Digital Marketing Tools in Promotion of Music Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce bude věnována oblasti digitálního marketingu, který bude jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších nástrojů novodobého komunikačního mixu. První část práce bude zaměřena na teoretické poznatky z oblasti digitálního marketingu obecně, a dále pak internetového marketingu v konkrétnější rovině. Bude představovat, jak základní funkci, principy a využití nástrojů internetového marketingu, tak i podrobnější náhled na jednotlivé nástroje a specifika. V praktické části bude poté popsána analýza portfolia dosavadních nástrojů využitých v Brněnském hudebním klubu Sono Centrum. Následně bude navržen koncept, postup a doporučení pro využití nástrojů ke zvýšení efektivity digitální propagace a komunikace v Sono Centru. Praktická část bude navazovat na získané informace z teoretické části, které budou dále implementovány do návrhu ideální formy internetové komunikace dané společnosti tak, aby maximálně kopírovala její potřeby a očekávání. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44526
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account