Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW

DSpace Repository

Language: English čeština 

Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Lukáš
dc.contributor.author Škývarová, Iva
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39224
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude zabývat celosvětovým průzkumem trhu generátorů pro malé vodní elektrárny. V teoretické části bude vycházet z odborné literatury, týkající se zejména marketingu, marketingového výzkumu, průzkumu trhu, metodami průzkumu trhu a SWOT analýza. V praktické části bude popsána společnost. Poté bude proveden plán, realizace a zpracování dat průzkumu trhu. Na závěr budou výsledky shrnuty do SWOT analýzy.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject metody průzkumu trhu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject market research en
dc.subject market research en
dc.subject methods of market research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW
dc.title.alternative The Research of Global Size of Generators for Small Hydro to 30 MW Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to deal with market research of global size of generators for small hydro market. In theoretical part will be based on the literature, in particular concerning the marketing, market research, market research, methods of market research and SWOT analysis. In the analytical part will be described company. Then will be execut-ed plan, realization and data processing of market research. In conclusion, the results will be summarized in a SWOT analysis.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44523
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
škývarová_2016_dp.pdf 1.331Mb PDF View/Open None
škývarová_2016_op.pdf 684.4Kb PDF View/Open None
škývarová_2016_vp.pdf 999.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account