Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Konečný, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Škývarová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39224
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se bude zabývat celosvětovým průzkumem trhu generátorů pro malé vodní elektrárny. V teoretické části bude vycházet z odborné literatury, týkající se zejména marketingu, marketingového výzkumu, průzkumu trhu, metodami průzkumu trhu a SWOT analýza. V praktické části bude popsána společnost. Poté bude proveden plán, realizace a zpracování dat průzkumu trhu. Na závěr budou výsledky shrnuty do SWOT analýzy. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
metody průzkumu trhu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
methods of market research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW |
|
dc.title.alternative |
The Research of Global Size of Generators for Small Hydro to 30 MW Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to deal with market research of global size of generators for small hydro market. In theoretical part will be based on the literature, in particular concerning the marketing, market research, market research, methods of market research and SWOT analysis. In the analytical part will be described company. Then will be execut-ed plan, realization and data processing of market research. In conclusion, the results will be summarized in a SWOT analysis. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44523
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account