Marketingová strategie IT firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie IT firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Žáčková, Alena
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39220
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
dc.format 95 s. (113 753 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject IT cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Marketing services en
dc.subject IT en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.title Marketingová strategie IT firmy
dc.title.alternative The Marketing Strategy of the Information Technology Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The purpose of the master thesis is to propose a marketing strategy of a particular IT business on the basis of theoretical concepts applied to the current state of the company. The work is divided into three sections: theoretical, practical and project based. In the theoretical part, the baseline concepts of marketing and marketing planning are defined. The second part provides an analysis of the business on the basis of relevant theoretical concepts. The third section combines the output of the two previous sections upon which it suggests a suitable marketing strategy that enables the company its successful development.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44517
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
žáčková_2016_dp.pdf 2.711Mb PDF View/Open None
žáčková_2016_op.docx 122.0Kb Unknown View/Open None
žáčková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account