dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vavrušová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39217
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity ve společnosti Printo spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena analýza stávajícího stavu corporate identity společnosti, focus group rozhovor s obchodníky společnosti a shrnující SWOT analýza. Získané poznatky jsou podkladem k vytvoření projektu, který obsahuje několik návrhů opatření v oblasti firemní filozofie, jednotného vizuálního stylu, firemní komunikace, produktu a firemní kultury. Cílem navrhovaných opatření je zlepšit současný stav corporate identity společnosti. |
|
dc.format |
101 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní identita
|
cs |
dc.subject |
Focus Group
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
jednotný vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
firemní produkt firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní filozofie
|
cs |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Focus Group
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Corporate Product
|
en |
dc.subject |
Corporate Communication
|
en |
dc.subject |
Corporate Culture
|
en |
dc.subject |
Corporate Philosophy
|
en |
dc.title |
Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy |
|
dc.title.alternative |
The Corporate Identity of a Printing Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on topic of improving Corporate identity in the company Printo spol. s r. o. The work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is dedicated to exploration of the specialised literature concerning the topic of corporate identity. The second part contains analysis of current corporate identity in the company, Focus group discussion with sales people of the company and summarising SWOT analysis. The obtained findings were used as a base to create the project of improvement corporate identity, which is the third part of the work. The project contains suggestions in areas of corporate philosophy, design, communication, product and culture as well. The goal of these suggestions is to improve current corporate identity of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44514
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|