dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Vahalíková, Elena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39216
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá optimalizací e-shopu AGROsvětla.cz, který se specializuje na on-line prodej originálních světlometů, zrcátek, majáků a dalšího příslušenství pro zemědělské stroje. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy týkající se elektronického marketingu a jeho forem. Dále také zásady tvorby e-shopu, jeho analýzy a možnosti optimalizace jak pro vyhledávače, tak i pro zákazníky. Teoretickou část uzavírá metodika šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část se soustřeďuje na uživatelský výzkum pro e-shop AGROsvěla.cz, který zahrnuje osobní rozhovory (interview) se zástupci CS, identifikaci konkurence, komparativní analýzu webových stránek e-shopu s nejvýznamnějšími konkurenty a analýzu klíčových slov. Na základě analýzy sekundárních dat a primárního marketingového šetření u potenciálních zákazníků jsou v projektové části práce navržena potřebná opatření a plán pro následnou optimalizaci e-shopu. |
|
dc.format |
107 s. (118 299 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
analýza webu
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
uživatelský výzkum
|
cs |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
Web Analytics
|
en |
dc.subject |
Optimization
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
User Research
|
en |
dc.title |
E-shop a jeho optimalizace |
|
dc.title.alternative |
E-commerce and its optimization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the optimization of e-shop AGROsvětla.cz, which specializes in online sales of original headlamps, mirrors, lighthouses and other PRI-accessory for agricultural machines. The theoretical part explains the concepts related to electronic marketing and its forms. Furthermore, the principles of e-shop, its analysis and optimization options for both search engines as well as for customers. The theoretical part concludes investigation methodology applied thereafter in the practical part. They are expressed objec-tives and research questions. The practical part focuses on user research for e-commerce AGROsvětla.cz, which includes personal interviews with representatives of TG, identification competition, comparative analysis of the website e-shop AGROsvětla.cz with major competitors and analyzing keywords. Based on the analysis of secondary data and primary marketing survey of potential customers are in the design of the proposed work plan and the necessary measures for the subsequent optimization of the e-shop. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44513
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|