Sportovec jako součást marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportovec jako součást marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Urbánek, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39214
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na individuální sportovce jako součást marketingové komu-nikace. Práce se zabývá analýzou vybraných sportovců, jejich přirazením k jednotlivým archetypům a následným návrhem marketingové využitelnosti. V teoretické části je vyme-zen pojem sponzoringu, jeho využití v marketingové komunikaci a popis jednotlivých ar-chetypů. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativní výzkum a na základě výsledků jsou přiřazeny jednotlivé archetypy k vybraným sportovcům. Projektová část navrhuje využití archetypů vybraných sportovců k nalezení či upevnění sponzorských partnerství.
dc.format 84 s. (123 628 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject archetyp cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sportovec cs
dc.subject archetype en
dc.subject athlete en
dc.subject sponzoring en
dc.title Sportovec jako součást marketingové komunikace
dc.title.alternative The Athlete as a Part of a Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on individual athletes as part of marketing communications. The work analyzes the selected athletes, assigning them to archetypes and suggests marketing usability. The theoretical part defines sponsorship, its use in marketing communications and describes each archetype. The theoretical part is the basis for the creation of practical part. There are qualitative and quantitative researches used in the practical part and the results are used to assign archetypes to each athlete. The project part proposes the use of archetypes of selected athletes in order to find or secure sponsorship partnerships.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44511
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
urbánek_2016_dp.pdf 2.141Mb PDF View/Open None
urbánek_2016_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
urbánek_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account