Sportovec jako součást marketingové komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Urbánek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39214
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na individuální sportovce jako součást marketingové komu-nikace. Práce se zabývá analýzou vybraných sportovců, jejich přirazením k jednotlivým archetypům a následným návrhem marketingové využitelnosti. V teoretické části je vyme-zen pojem sponzoringu, jeho využití v marketingové komunikaci a popis jednotlivých ar-chetypů. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativní výzkum a na základě výsledků jsou přiřazeny jednotlivé archetypy k vybraným sportovcům. Projektová část navrhuje využití archetypů vybraných sportovců k nalezení či upevnění sponzorských partnerství. |
|
dc.format |
84 s. (123 628 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
archetyp
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
sportovec
|
cs |
dc.subject |
archetype
|
en |
dc.subject |
athlete
|
en |
dc.subject |
sponzoring
|
en |
dc.title |
Sportovec jako součást marketingové komunikace |
|
dc.title.alternative |
The Athlete as a Part of a Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on individual athletes as part of marketing communications. The work analyzes the selected athletes, assigning them to archetypes and suggests marketing usability. The theoretical part defines sponsorship, its use in marketing communications and describes each archetype. The theoretical part is the basis for the creation of practical part. There are qualitative and quantitative researches used in the practical part and the results are used to assign archetypes to each athlete. The project part proposes the use of archetypes of selected athletes in order to find or secure sponsorship partnerships. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44511
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account