dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šindelková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39211
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje jednomu z trendů v moderní marketingové komunikaci event marketingu. Tématem práce jsou event marketingové aktivity v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání je regionální rozhlasová stanice Radio Čas. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů event a event marketing, jejich specifikům a charakteristice jednotlivých typů a forem eventů. Dále bude pozornost věnována rozhlasovému trhu a metodám měření poslechovosti rozhlasových médií a úvodu do problematiky. Obsahem praktické části je event marketing v Radiu Čas a analýza jeho aktivit v této oblasti. Na základě skutečností zjištěných kvalitativní obsahovou analýzou budou popsány typy eventů,které stanice realizuje, a jejich vliv na výsledky poslechovosti. Projektová část navrhuje realizaci vhodného eventu, který lze v rádiu aplikovat do jeho marketingové strategie. |
|
dc.format |
119 s., přílohy 14 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
ukazatele poslechovosti
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
testování efektivity komunikace
|
cs |
dc.subject |
výzkumné nástroje
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní a kvantitativní přístup
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing commuciation
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
radio listening index
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication efficiency testing
|
en |
dc.subject |
research tools
|
en |
dc.subject |
qualitative and quantitative approach
|
en |
dc.title |
Event marketing v Radiu Čas |
|
dc.title.alternative |
The Event Marketing in the regional Radio Station Radio Čas |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with one of the modern trends in marketing communication event marketing. The theme of the thesis is The event marketing activities in a particular organization.The object of the research is a regional radio station Radio Čas. The theoretical part is focused on the definition of keywords: event and event marketing, their specifics, characteristics of various types and forms of events. Furthermore, attention will be paid to the radio market and methods of measurement of radio listening and introduction to the topic.The practical part examines event marketing activities in the Radio Čas and analysis of its activities in the field. On the basis of the facts found out by qualitative analysis the types of events that radio implements will described as well as their influence on the results of the radio listening research. The project part will propose the implementation of a suitable event that can be applied on the radio's marketing strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44506
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|