Event marketing v Radiu Čas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing v Radiu Čas

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šindelková, Barbora
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39211
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje jednomu z trendů v moderní marketingové komunikaci event marketingu. Tématem práce jsou event marketingové aktivity v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání je regionální rozhlasová stanice Radio Čas. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů event a event marketing, jejich specifikům a charakteristice jednotlivých typů a forem eventů. Dále bude pozornost věnována rozhlasovému trhu a metodám měření poslechovosti rozhlasových médií a úvodu do problematiky. Obsahem praktické části je event marketing v Radiu Čas a analýza jeho aktivit v této oblasti. Na základě skutečností zjištěných kvalitativní obsahovou analýzou budou popsány typy eventů,které stanice realizuje, a jejich vliv na výsledky poslechovosti. Projektová část navrhuje realizaci vhodného eventu, který lze v rádiu aplikovat do jeho marketingové strategie.
dc.format 119 s., přílohy 14 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject ukazatele poslechovosti cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject testování efektivity komunikace cs
dc.subject výzkumné nástroje cs
dc.subject kvalitativní a kvantitativní přístup cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing commuciation en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotional mix en
dc.subject radio en
dc.subject radio listening index en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication efficiency testing en
dc.subject research tools en
dc.subject qualitative and quantitative approach en
dc.title Event marketing v Radiu Čas
dc.title.alternative The Event Marketing in the regional Radio Station Radio Čas
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with one of the modern trends in marketing communication event marketing. The theme of the thesis is The event marketing activities in a particular organization.The object of the research is a regional radio station Radio Čas. The theoretical part is focused on the definition of keywords: event and event marketing, their specifics, characteristics of various types and forms of events. Furthermore, attention will be paid to the radio market and methods of measurement of radio listening and introduction to the topic.The practical part examines event marketing activities in the Radio Čas and analysis of its activities in the field. On the basis of the facts found out by qualitative analysis the types of events that radio implements will described as well as their influence on the results of the radio listening research. The project part will propose the implementation of a suitable event that can be applied on the radio's marketing strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44506
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
šindelková_2016_dp.pdf 15.90Mb PDF View/Open None
šindelková_2016_op.doc 460.5Kb Unknown View/Open None
šindelková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account