Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šichtanc, Michal
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39210
dc.description.abstract Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její konkurenty a obsahuje primární dotazníkové šetření, které zkoumá specifika nákupního chování českých spotřebitelů. Tato východiska jsou následně využita pro vytvoření návrhu komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh.
dc.format 100 s. (144 308 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nákupní chování cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject batohy a brašny cs
dc.subject český trh cs
dc.subject kulturní dimenze cs
dc.subject Everki cs
dc.subject Consumer behaviour en
dc.subject communication strategy en
dc.subject bags and briefcases en
dc.subject czech market en
dc.subject cultural dimensions en
dc.subject Everki en
dc.title Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh
dc.title.alternative The Communication Srategy of Brand Everki for an Entering the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This thesis explores and studies consumer behaviour of czech consumers in the area of notebook bags and briefcases and on its basis offers a communication strategy for Everki brand's entry into the czech market. It contains a research of published sources dedicated to consumer behaviour, marketing communications and the offect of social-cultural environment. Based on this research, analysis was made, which contains introduction of Everki brand and its competition, as well as basic survey of czech customers' consumer behaviour. These information are used to create a communication strategy for Everki brand's entry into the czech market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44505
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
šichtanc_2016_dp.pdf 2.104Mb PDF View/Open None
šichtanc_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
šichtanc_2016_vp.doc 508.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account