Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šichtanc, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39210
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její konkurenty a obsahuje primární dotazníkové šetření, které zkoumá specifika nákupního chování českých spotřebitelů. Tato východiska jsou následně využita pro vytvoření návrhu komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh. |
|
dc.format |
100 s. (144 308 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
batohy a brašny
|
cs |
dc.subject |
český trh
|
cs |
dc.subject |
kulturní dimenze
|
cs |
dc.subject |
Everki
|
cs |
dc.subject |
Consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
bags and briefcases
|
en |
dc.subject |
czech market
|
en |
dc.subject |
cultural dimensions
|
en |
dc.subject |
Everki
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh |
|
dc.title.alternative |
The Communication Srategy of Brand Everki for an Entering the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis explores and studies consumer behaviour of czech consumers in the area of notebook bags and briefcases and on its basis offers a communication strategy for Everki brand's entry into the czech market. It contains a research of published sources dedicated to consumer behaviour, marketing communications and the offect of social-cultural environment. Based on this research, analysis was made, which contains introduction of Everki brand and its competition, as well as basic survey of czech customers' consumer behaviour. These information are used to create a communication strategy for Everki brand's entry into the czech market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44505
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account