dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Schmiedová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39208
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá webem společnosti Rodinné centrum Voříšek. V teoretické části jsou objasněny hlavní pojmy vztahující se k marketingu a on-line komunikaci. Jsou vysvětleny základní problematiky webdesignu a user experience, možné nástroje používané v on-line prezentacích, jejich specifika, výhody a nevýhody. Představeny budou způsoby testování webu s důrazem na uživatelské testování použitelnosti. Praktická část diplomové práce obsahuje popis realizovaného uživatelského testování webů Rodinného centra Voříšek a dalších konkurenčních společností. Sledovány jsou funkční prvky a detaily webů, které uživatelé hodnotí kladně, aby mohly být případně použity a přispět k nastavení lepšího, uživatelsky přívětivého webu. Účelem práce je optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek, a proto bude hlavním cílem analýzy zjistit, kde jsou překážky v používání a nedostatečné využívání možných nástrojů, které by uživateli pomohly v orientaci a získávání informací, jež potřebuje pro rozhodnutí ke koupi služeb centra. Z těchto důvodů jsou sledovány také konkurenční weby pro komparaci prostředí webu a jako inspirace pro výběr a nastavení funkčních prvků. Na základě výsledků testování jsou předložena v projektové části doporučení pro Centrumvorisek.cz, jež se týkají nejen samotného webdesignu, ale také vhod-nosti využití funkcionalit, které mohou být pro klienta přínosné. |
|
dc.format |
126 s. (192 805 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Uživatelské testování použitelnosti webů
|
cs |
dc.subject |
on-line komunikace
|
cs |
dc.subject |
user experience
|
cs |
dc.subject |
UX design
|
cs |
dc.subject |
webdesign
|
cs |
dc.subject |
ergonomie webové stránky
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Usability testing of web sites
|
en |
dc.subject |
on-line communication
|
en |
dc.subject |
user experience
|
en |
dc.subject |
UX design
|
en |
dc.subject |
web-design
|
en |
dc.subject |
ergonomics web sites
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek |
|
dc.title.alternative |
The User Experience Optimization of Vorisek Center Website |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marvan, Lukáš |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis concerns with the company website of the Voříšek Family Center. In the theoretical part of the thesis, key marketing and on-line communication terms are explained and defined. Essential webdesign and user experience problematic is explained and potential on-line presentation tools (including its specifics, pros and cons) are presented. This part includes website testing scenarios focused on user experience testing as well. The practical part of the thesis concerns with concrete user experience testing of Voříšek Family Center website and other competitive companies. The aim is to assess, which functionalities and other competitive website details that are positively embraced by end users, may be reused by Voříšek Family Center website to enhance the end user experience. The overall goal of this study is to propose optimization of the Voříšek Family Center website from user experience point of view. Hence, the website analysis and testing is focused on identification of the key obstacles in user orientation, navigation and information provided regarding Family Center services. To be able to compare the analysis results with the best-practice, also competitive website functionalities were assessed. Based on the identified bottlenecks of as-is solution and best-practices, the optimization of the Voříšek Family Center website is proposed with main focus on webdesign and functionalities enhancing the web user experience. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44501
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-05 |
|