Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Ryšková, Petra
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39207
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o analýze firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a jejich dceřiných společností. Z velké části zpracovává teoretická východiska k tématu firemní kultury, představuje její postavení v rámci systému firemní identity, pojednává o kulturních rozdílech a změnách ve firemní kultuře. Zajímavou kapitolou je zdůvodnění proč měnit firemní kulturu, jak změnu úspěšně realizovat a jaké nástroje by k úspěšné změně firemní kultury měly být použity. Práce představuje společnost ArcelorMittal Ostrava její historii, specifika hutního a ocelářského průmyslu, postavení společnosti v rámci Moravskoslezského kraje a vliv globální značky ArcelorMittal. Stěžejní částí je analýza současného stavu firemní kultury, jejíž součástí je výzkumné šetření a komparace realizovaných průzkumů spokojenosti zaměstnanců z minulých let. Na základě výsledků šetření je navržena nová koncepce firemní kultury, konkrétněji návrh souhrnné kampaně, rozdělené na interní komunikační kampaň a vzdělávací kampaň zaměřenou na dvě cílové skupiny všechny zaměstnance společnosti a zaměstnance pouze ve vedoucích pozicích. Součástí navržené kampaně je také rámcový odhad nákladů.
dc.format 136 s. (186 280 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject kulturní rozdíly cs
dc.subject kultura nadnárodních firem cs
dc.subject ocelářský průmysl cs
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate identity en
dc.subject cultural differences en
dc.subject culture of multinational companies en
dc.subject steel industry en
dc.title Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny
dc.title.alternative The Corporate Culture of ArcelorMittal Ostrava
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated My work analyses the corporate culture of ArcelorMittal Ostrava and its subsidiaries. It discusses the theoretical background of corporate culture and presents its role in terms of corporate identity. It also deals with cultural differences and changes in the corporate culture. An important part explains the reasons why it is necessary to change the corporate culture, how to successfully implement the changes and which tools should be used to achieve the desired shift in the corporate culture. The masters's thesis introduces ArcelorMittal Ostrava, its history, the specific features of steel industry, the position of the company in the Moravian-Silesian Region and the influence of the global brand of ArcelorMittal. The fundamental part contains an analysis of the status quo of its corporate culture and includes a special research and a comparison of the outcomes of employees´ satisfaction survey realised in the recent years. A new concept of corporate culture is proposed based on the results of the survey. Its integral part is the global campaign divided into an internal communication campaign and an educational campaign targeted to two focus groups all company employees and employees in managerial positions. The campaign proposal also includes general estimation of costs.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44500
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
ryšková_2016_dp.pdf 1.801Mb PDF View/Open None
ryšková_2016_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
ryšková_2016_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account