dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39205
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je analýza rozhodovacího procesu u volby použití hlasu mluvčího při tvorbě rozhlasové reklamy v konfrontaci se současným stavem, kdy, dle dostupných pramenů a současných výzkumných šetření, směřuje orientace zadavatelů i tvůrců rozhlaso-vé reklamy k preferenci mužského hlasu, a to i v případě genderově neutrálních produktů. Na základě kvalitativního šetření pak nejen odhalit příčiny současného přetrvávajícího sta-vu, ale rovněž odhalit důvody možných bariér pro efektivnější využívání ženského hlasu v rozhlasové reklamě. |
|
dc.format |
99 s. (152 993) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rozhlas
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová reklama
|
cs |
dc.subject |
hlas mluvčího v rozhlasové reklamě
|
cs |
dc.subject |
výroba reklamního spotu
|
cs |
dc.subject |
mediální agentura
|
cs |
dc.subject |
moderátor rozhlasového vysílání
|
cs |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
radio advertisements
|
en |
dc.subject |
speaker's voice in radio advertising
|
en |
dc.subject |
advertising spot producti-on
|
en |
dc.subject |
media agency
|
en |
dc.subject |
marketing agency
|
en |
dc.subject |
radio broadcast presenter
|
en |
dc.title |
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě |
|
dc.title.alternative |
The Female and male Voice in a Radio Advertising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this study I seek to analyze the gendered way choices of voiceover are made in radio advertising. Literature and statistics suggest that male voice is given preference by both marketing agencies and their clients regardless of whether the product is targeting women or men. With the help of a qualitative study I have designed, I am going to uncover the reasons why the use of male voice in advertising is so prevalent. I also hope to outline the barriers to effective use of female voice in radio advertising and propose how they may be overcome. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44498
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-20 |
|