Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Míková, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39199
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku navazuje na bakalářskou práci, kterou autorka napsala v roce 2014. V teoretické části se zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti staršího školního věku. Hlavním cílem práce je srovnání, jak se po dvou letech od prvního šetření změnil postoj dětí mladšího školního věku (nyní již staršího školního věku) k poslechu rádia a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu. |
|
dc.format |
94 s. (132 789 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová reklama
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový spot
|
cs |
dc.subject |
percepce
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Werbung
|
en |
dc.subject |
Rundfunk
|
en |
dc.subject |
Kommunikationsmix
|
en |
dc.subject |
Rundfunkkommunikation
|
en |
dc.subject |
Rundfunkwerbung
|
en |
dc.subject |
Radiospot
|
en |
dc.subject |
Perception
|
en |
dc.subject |
Wahrnehmung
|
en |
dc.subject |
Kinder älteren Schulalters
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku |
|
dc.title.alternative |
The Radio and a radio Advertising in the Perception of school Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Die Magisterarbeit mit dem Thema Der Rundfunk und die Rundfunkwerbung in der Wa-hrnehmung von Kindern späteren Schulalters knüpft an die Bachelorabeit, die von der Au-torin im Jahre 2014 verfasst wurde. Der theoretische Teil der Arbeit befasst sich zuerst mit der Klärung des Begriffs "Rundfunk" und geht dann auf die Geschichte und Gegenwart des Rundfunkmarktes in der Tschechischen Republik näher ein. In den folgenden Kapiteln werden der Runkfunk als Bestandteil des Kommunikationsmixes und die Zielgruppe der Kinder älteren Schulalters dargestellt. Das Hauptziel dieser Arbeit ist zu vergleichen, wie sich zwei Jahre nach der ersten Untersuchung die Einstellung der Kinder jüngeren Schu-lalters (inzwischen späteren Schulalters)zum Radiohören veränderte, und ob und wie sie die Rundfunkwerbung wahrnehmen. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44490
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account