Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Míková, Irena
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39199
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku navazuje na bakalářskou práci, kterou autorka napsala v roce 2014. V teoretické části se zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti staršího školního věku. Hlavním cílem práce je srovnání, jak se po dvou letech od prvního šetření změnil postoj dětí mladšího školního věku (nyní již staršího školního věku) k poslechu rádia a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu.
dc.format 94 s. (132 789 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject rozhlasová komunikace cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject rozhlasový spot cs
dc.subject percepce cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject děti staršího školního věku cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Werbung en
dc.subject Rundfunk en
dc.subject Kommunikationsmix en
dc.subject Rundfunkkommunikation en
dc.subject Rundfunkwerbung en
dc.subject Radiospot en
dc.subject Perception en
dc.subject Wahrnehmung en
dc.subject Kinder älteren Schulalters en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
dc.title.alternative The Radio and a radio Advertising in the Perception of school Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated Die Magisterarbeit mit dem Thema Der Rundfunk und die Rundfunkwerbung in der Wa-hrnehmung von Kindern späteren Schulalters knüpft an die Bachelorabeit, die von der Au-torin im Jahre 2014 verfasst wurde. Der theoretische Teil der Arbeit befasst sich zuerst mit der Klärung des Begriffs "Rundfunk" und geht dann auf die Geschichte und Gegenwart des Rundfunkmarktes in der Tschechischen Republik näher ein. In den folgenden Kapiteln werden der Runkfunk als Bestandteil des Kommunikationsmixes und die Zielgruppe der Kinder älteren Schulalters dargestellt. Das Hauptziel dieser Arbeit ist zu vergleichen, wie sich zwei Jahre nach der ersten Untersuchung die Einstellung der Kinder jüngeren Schu-lalters (inzwischen späteren Schulalters)zum Radiohören veränderte, und ob und wie sie die Rundfunkwerbung wahrnehmen.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44490
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
míková_2016_dp.pdf 2.650Mb PDF View/Open None
míková_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
míková_2016_vp.doc 442.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account