Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Luljak, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39198
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových mixů online servisů digitálního prodeje zvukových nahrávek Supraphonline, iTunes Store, Spotify a Deezer. V rámci složky propagace (promotion) jsou analyzovány pouze komunikační aktivity uvedených servisů na sociálních sítích Facebook, YouTube, Twitter a Google+ a jejich interakce s uživateli. Všechna získaná data jsou srovnána a následně vyvozeny možné vlivy na obchodní úspěšnost každého jednotlivého servisu.
dc.format 87 s. (152 122 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální prodej hudby cs
dc.subject download cs
dc.subject streaming cs
dc.subject nahrávací průmysl cs
dc.subject hudba cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject digital music sales en
dc.subject download en
dc.subject streaming en
dc.subject recording industry en
dc.subject music en
dc.subject social networks en
dc.subject social media en
dc.title Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek
dc.title.alternative The Online Services of the Digital Sale of Sound Recordings
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This diploma thesis analyzes the marketing mixes of digital sound recording sales online services Supraphonline, iTunes Store, Spotify and Deezer. Under the promotion are analyzed only communication activities of included services on social networks Facebook, YouTube, Twitter and Google+, and their interaction with users. All obtained data are compared and then inferred the possible effects on the commercial success of each individual service.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44489
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
luljak_2016_dp.pdf 1.193Mb PDF View/Open None
luljak_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
luljak_2016_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account