Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bruštík, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Ondra, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39194
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bude zlepšení vyhledatelnosti resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com. Dosaženo toho bude za pomoci SEM, tj. kombinací SEO a PPC kampaně. V teoretické části budou objasněny principy SEM, pojmy s ním související a doporučovaný postup při jeho uskutečňování. Teoretická část bude obsahovat především výklad pojmů z praktické části, mimo jiné z oblasti internetu a online marketingu. Analytická část bude věnována aplikaci SEM na konkrétní webové stránky jako součást případové studie resortu PGERS. Budou zde uvedeny provedené kroky v rámci SEO a PPC kampaně nutné pro dosažení stanovených dílčích marketingových cílů resortu. Na závěr bude úspěšnost optimalizace a propagace vyhodnocena a na jejím základě bude také navrženo další směřování SEM resortu PGERS. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Search Engine Marketing
|
cs |
dc.subject |
Search Engine Optimization
|
cs |
dc.subject |
Pay Per Click
|
cs |
dc.subject |
internetové stránky
|
cs |
dc.subject |
internetový vyhledávač
|
cs |
dc.subject |
Search Engine Marketing
|
en |
dc.subject |
Search Engine Optimization
|
en |
dc.subject |
Pay Per Click
|
en |
dc.subject |
Website
|
en |
dc.subject |
Web Search Engine
|
en |
dc.title |
Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com |
|
dc.title.alternative |
The Visibility Increase of PGERS Resort Website in the Results of Search Engine google.com |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor theses will be the visibility increase of PGERS company in the results of search engine, such as google.com. It will be achieved with the aid of SEM, i.e. combination of SEO and PPC campaign. In theoretical aspect of this theses will clarify principles of SEO, associated terms and recommended process in its realization. This theory will primarily contain explanations of terms occurring in practical part, aside from other aspects in the field of internet and online marketing. The analytical part will be dedicated to the application of SEM of the specific website as part of the PGERS company's case study. Conducted steps within SEO and PPC campaign essential to achieve the set partial marketing goals of the company will be mentioned here. In conclusion, will be evaluated success rate of optimization and promotion. The basis of said success rate will be suggested next heading of the PGERS company's SEM. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44485
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account