dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Jankovič, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39191
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývá mobilní reklamou. Práce je strukturována do tří částí. Teoretická část DP pojednává o významu a postavení mobilní reklamy v rámci digitálně komunikačního mixu a vymezuje důležité pojmy. Popisuje také vývoj mobilní reklamy, její formy a možnosti. Analytická část DP je zaměřena na aktuální analýzy, statistiky, trendy a předpovědi do budoucna. Tato kapitola hledá odpověď na otázku, jak si stojí mobilní reklama nyní a jaký je výhled do budoucna. Praktická část DP analyzuje reálné kampaně značek a společností, které s mobilní reklamou pracovaly, a ukazuje, co jim to v praxi přineslo. Kapitola také dává doporučení, jak mobilní reklamu používat efektivně. Cílem DP je předložit aktuální informace, analýzy, statistiky a trendy na poli mobilní reklamy a také naznačit, jakým směrem se bude mobilní reklama v ČR dál ubírat. |
|
dc.format |
117 s. (132 765 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komerční komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
online reklama
|
cs |
dc.subject |
mobilní reklama
|
cs |
dc.subject |
mobilní internet
|
cs |
dc.subject |
mobilní zařízení
|
cs |
dc.subject |
chytrý telefon
|
cs |
dc.subject |
tablet
|
cs |
dc.subject |
Commercial communications
|
en |
dc.subject |
digital communications
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
online advertising
|
en |
dc.subject |
mobile advertising
|
en |
dc.subject |
mobile internet
|
en |
dc.subject |
mobile devices
|
en |
dc.subject |
smartphones
|
en |
dc.subject |
tablets
|
en |
dc.title |
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace |
|
dc.title.alternative |
The Mobile (R)evolution - the Importance of a Mobile Advertising in a Context of Digital Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis, entitled "Mobile (r)evolution - the Importance of Mobile Advertising in the Context of Digital Communication", focuses on mobile advertising. It is divided into three parts. The theoretical part discusses the importance and the status of mobile advertising within the digital communication mix, and defines important terms. It also describes the evolution of mobile advertising, its forms and possibilities. The analytical part focuses on current analysis, statistics, trends and prospects. This chapter seeks to answer questions on what is the contemporary role of mobile advertising and what could be its' future. The practical part describes various experiences of brands and companies with mobile advertising, and presents what benefits this type of advertising brings them. This section also gives the suggestions how to use the mobile advertising effectively. The aim of the diploma thesis is to provide up-to-date information, analyzes, statistics and trends in the field of mobile advertising, and is also implying which direction mobile advertising will take in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44481
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|