dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39184
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti, jejího vlivu na firemní image a také jakým způsobem vnímají prováděné CSR aktivity zaměstnanci společnosti. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku základních pojmů týkající se oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury, podnikové etiky a interní komunikace. Teoretická část je rešerší odborné literatury a je stavebním prvkem pro praktickou i projektovou část práce. Praktická část práce se věnuje charakteristice hotelu Augustiniánský dům a analýze prováděných aktivit společenské odpovědnosti. Dále praktická část obsahuje dotazník určený zaměstnancům hotelu a vyhodnocení výsledků dotazníku. V projektové části se práce věnuje návrhu implementace vhodných aktivit společenské odpovědnosti na základě očekávání klíčových skupin stakeholderů. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
podniková etika
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
implementace CSR
|
cs |
dc.subject |
stakeholders
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
tvorba strategie CSR
|
cs |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
business ethics
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
CSR implementation
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
qualitative marketing research
|
en |
dc.subject |
quantitive marketing research
|
en |
dc.subject |
creation of the CSR strategy
|
en |
dc.title |
Vliv společenské odpovědnosti na image hotelu Augustiniánský dům |
|
dc.title.alternative |
The Influence of social Responsibility on the Image at the Hotel Augustiniánský dům |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the theme of social responsibility, its impact on corporate image and also how employees of the company perceive CSR activities. The theoretical part is focused on characteristics of basic concepts related to the field of socially responsible companies, image and corporate culture, business ethics and internal communications. The theoretical part is a literature search and is important part for a practical and project part. The practical part describes the characteristics of the hotel Augustiniánský dům and analysis of the activities carried out social responsibility. Practical part contains also the questionnaire for employees and evaluating the results of the questionnaire. The project part of the thesis defines implementation of appropriate corporate social responsibility activities on the basis of expectations core groups of stakeholders. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44474
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|