dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Baráková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39175
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá interní komunikací nakladatelské a vydavatelské společnosti v České republice z pohledu zaměstnanců a vnímáním společnosti jako značky zaměstnavatele. Primárně se zaměřuje na interní komunikaci a její vývoj a stav. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako interní komunikace, personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, marketingový výzkum, kvantitativní výzkum. V praktické části obsahuje diplomová práce interpretaci a shrnutí výzkumných sond z let 2013 až 2016 a zaměřuje se na analýzu vývoje interní komunikace ve sledované společnosti. Součástí jsou doporučení ke zlepšení vyplývající ze zjištěných dat. V projektové části navrhuje diplomová práce projekt s cílem zvýšit angažovanost zaměstnanců a zlepšit komunikaci napříč společností. |
|
dc.format |
109 s. (191 391 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
internal communication tools
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
employer branding
|
en |
dc.subject |
human resources management
|
en |
dc.subject |
personal marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding |
|
dc.title.alternative |
The Internal Communication of Wolters Kluwer Company focused on an Employer Branding |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with internal communication of printing and publishing company in the Czech Republic from the perspective of employees and the perception of the company as an employer brand. It focuses primarily on internal communication and its development and status. The theoretical part of the thesis defines basic concepts such as internal communication, personal marketing, brand, employer branding, quantitative research. The practical part of the thesis contains a summary and interpretations of researches from the years 2013 to 2016 and focuses on analysis of internal communication in the company. Included are recommendations for improvement arising from the data. The project part of the thesis proposes a project to increase employee engagement and improve communication throughout the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44465
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|